ינאקופולוס פנה לבראון במהלך הסדרה? "סיכוי סביר שכן"

play
מכאן אין דרך חזרה. בראון | אתר רשמי, Giannis Dimitropoulos / Tourette Photography
שחקני מכבי תל אביב חוגגים זכייה באליפות 00:21

ביוון תהו מתי נוצר הקשר הראשוני עם רכז מכבי ת"א, ומתרשמים מהמהלך: "חצי יורוליג רצתה אותו, אבל פאו הפכה למגנט עבור כוכבים"

(גודל טקסט)

החתמתו של לורנזו בראון בפנאתינייקוס מגבירה את הטירוף סביב פנאתינייקוס, שממילא חוצה גבולות ביוון. בראון אומנם עוד לא הצטרף באופן רשמי לקבוצה, אולם הטיזרים ששולח הבעלים דימיטריס ינאקופולוס לא מותירים יותר מדי מקום לספק, ובתקשורת היוונית כבר מדווחים בהתלהבות על עסקת הענק, במסגרתה פאו תשלם סכום כולל של כ-6 מיליון יורו.

בראון ירוויח כ-5.4 מיליון יורו לשלוש שנים, ו-600 אלף יורו יועברו למכבי תל אביב כפיצוי על כך שהרכז בן ה-34 התיר את חוזהו ומצטרף לאלופת אירופה. אחת השאלות שעלו בתקשורת היוונית, היא מתי ינאקופולוס למעשה סגר את העסקה, בהתחשב בכך שהיא למעשה סגורה כבר מלפני מספר ימים, עוד לפני שמכבי תל אביב זכתה באליפות ישראל.

ביוון העריכו שינאקופולוס, שידוע כבעלים קפריזי שלא בוחל באף אמצעי, פנה לבראון לראשונה עוד במהלך סדרת רבע גמר הפלייאוף בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס. "כבר אז היה ברור שלוקה וילדוסה לא ימשיך בעונה הבאה, והתצוגות של בראון ברבע הגמר גרמו לפאו להבין שהפיתרון נמצא להם מתחת לאף", נכתב ביוון.

לורנזו בראון מכבי תל אביב
לורנזו בראון מכבי תל אביב | דני מרון

ב-"SDNA" התגאו אמש בהחתמה המסתמנת, והסבירו שהיא מבססת את מעמדה החדש של פנאתינייקוס כ"קבוצה שכולם רוצים להיות חלק ממנה".

"מרגע שההצעה הונחה בפניו של בראון, זה היה עניין של שעות עד שיסכים. לא בכל יום שחקן בן 34 מקבל חוזה של יותר משני מיליון יורו לשנתיים. אבל חצי אירופה רדפה אחרי בראון, כולל ריאל מדריד, פנרבחצ'ה ואולימפיאקוס, והוא בחר בפנאתינייקוס. עכשיו כשהיא אלופת אירופה, היא ממגנטת את כולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי