Sport1 Banner

הסאגה הסתיימה: הזוניה הבהיר היכן ישחק בעונה הבאה

play
מריו הזוניה | אתר רשמי, yuuhyr
צפו: ריאל מדריד חגגה סוויפ על מורסיה וזכתה באליפות ספרד בפעם ה-37 02:07

כוכב היורוליג הקרואטי שם קץ לשמועות: "ריאל מדריד האמינה בי כשהרבה אחרים לא. אמשיך את המסע שלי בבית שלי לעוד הרבה זמן". מלי עזב את מילאנו

(גודל טקסט)

מריו הזוניה שם קץ לסאגה סביב עתידו, אחרי מבול של דיווחים לגביו בחודשים האחרונים. תחילה דווח כי הוא בדרך לפנאתינייקוס, קבוצתו האהודה שבה שיחק בעבר תחת עודד קטש; בהמשך פורסם שהוא סיכם בברצלונה, אשר במדיה החל את קריירת היורוליג; אחרים טענו שבכלל אופציית ה-NBA בראש סדר העדיפויות שלו. בסופו של דבר, הכוכב הבהיר: אני נשאר בריאל מדריד.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט – הורידו עכשיו

"כמו שכולכם יודעים, אחרי המשחק האחרון של העונה הפכתי לשחקן חופשי ואני חופשי להחליט איפה אני רוצה לשחק בשנים הקרובות. לא הגעתי לסיכום עם אף אחד נכון לעכשיו, וכפי שאמרתי – תמיד תשמעו קודם כל ממני!", צייץ הזוניה הבוקר (חמישי). "ריאל מדריד האמינה בי כשרבים אחרים לא האמינו, דאגה לי ולמשפחה שלי מהיום הראשון שלנו כאן, וגרמה לנו להרגיש בבית. כוונתי היחידה הייתה להישאר, אז אני שמח לבשר לכם שאני ממשיך את המסע שלי בבית שלי, ריאל מדריד שלי, לעוד הרבה זמן!".

הקרואטי בן ה-29 הצטרף לבלאנקוס לפני שנתיים. בעונה הראשונה שלו זכה עם הקבוצה ביורוליג והעונה נעצר בגמר, אבל השיג את אליפות ספרד. במסגרת האירופית רשם 13.5 נקודות ו-4.6 ריבאונדים למשחק, ממוצעים שקנו לו מקום בחמישייה השנייה של העונה.

מי שכן עזב את הקבוצה שלו הוא ניקולו מלי, הפאוור פורוורד של מילאנו ששיחק בשתי קדנציות במועדון האיטלקי. מלי בן ה-33 הפך לשחקן חופשי, ואחרי שקיבל הצעות מריאל מדריד ופרטיזן בלגרד בחודשים האחרונים, צפוי להצטרף לאחת מהשתיים בקיץ הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי