Sport1 Banner

"לאבד את בולדווין ובראון? ספק אם אפשר להתאושש מזה"

play
קטש מחלק את הדקות, אבל מכבי תל אביב בשליטה | אתר רשמי, Djordje Kostic
שחקני מכבי תל אביב חוגגים זכייה באליפות 00:21

אריק מקולום ניתח ב"באסקטניוז" את הבור שישאירו הכוכבים במכבי ת"א, ומציע פיתרון: "קלייברן יכול להיות השחקן שסביבו תיבנה הקבוצה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נכנסה לתוך קיץ של אי ודאות, וגם באירופה לא משוכנעים איך והאם היא בכלל תצליח להתאושש ממכת העזיבות שפקדה אותה על רקע המלחמה. כזכור, ווייד בולדווין ולורנזו בראון הודיעו על עזיבה שנה לפני תום החוזים שלהם, בעוד בונזי קולסון בדרך לעזוב גם כן. בראון צפוי לחתום בפנאתינייקוס, בולדווין ככל הנראה בדרך לפנרבחצ'ה וקולסון מחזיק במספר הצעות, כולל מאנאדולו אפס, פרטיזן בלגרד ואותה פנר.

השלושה הללו מצטרפים כידוע לג'וש ניבו שסיכם כבר לפני מספר חודשים במילאנו, ובסך הכל ארבעת השחקנים הבכירים בקבוצה יעזבו, וקטש יצטרך לבנות כמעט הכל מחדש.

בפודקאסט של מגזין "באסקטניוז" ניתח אריק מקולום, שחקן קרשיאקה (שאף שיחק בישראל בעבר), את הפלונטר של מכבי תל אביב.

"מכבי איבדה את הליבה של הסגל שלה, והיא חייבת למצוא לפחות כוכב אחד. לאבד את בולדווין ולורנזו באותו קיץ? לא בטוח שאפשר להתאושש מזה, במיוחד לאור העובדה שאין הרבה רכזים או פורוורדים איכותיים ומנוסים בשוק", אומר מקולום, ומציע פתרון: החתמה של וויל קלייברן, שעזב את אנאדולו אפס.

"קלייברן יתאים למכבי, במיוחד לאור העזיבה של בולדווין ובראון. מכבי תצטרך שחקן מרכזי שיכול ליצור בהתקפה, שחקן שאפשר לבנות קבוצה סביבו. הם יכולים להביא אותו ואחר כך להתאים סביבו את כל החתיכות החסרות".

וויל קלייברן, שחקן אנאדולו אפס
כישלון חרוץ של האלופה. קלייברן | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

בנוסף ניתח מקולום לצד קווין פאנטר, המצטרף הטרי לברצלונה, את המעבר המסתמן של לורנזו בראון לפנאתינייקוס. "זה מעבר גדול, ולדעתי הוא חיובי לכל הצדדים", אמר פאנטר, ומקולום הוסיף: "זה מהלך שמבהיר שפאו הולכת בכל הכוח על זכייה ביורוליג שנה שנייה ברציפות. ראינו איך עתמאן יודע להבליט את הגארדים שלו, ואם אתה מוסיף את לורנזו לצד סלוקאס ונאן, זה נותן לך דינמיקה אחרת לגמרי".

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי