המציאות החדשה של מכבי ת"א: ה"מועמדים" בדרך ליעדים מפתיעים?

play
הכדורסלן האמריקאי אוסטין וויילי | GettyImages, Christian Petersen
שחקני מכבי תל אביב חוגגים זכייה באליפות 00:21

אוסטין וויילי עשוי להעדיף את סראגוסה על פני הצהובים, סמאילגיץ' קרוב לבחור בז'לגיריס. המלחמה משאירה את הצהובים במצב מאתגר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תיבנה הקיץ כמעט מחדש לגמרי, אבל נראה שבימים האחרונים מגלים הצהובים עד כמה המשימה הזו תהיה קשה בהתחשב במלחמה ובחוסר הוודאות שבא בעקבותיה.

אומנם כל הסימנים מראים שמכבי תל אביב הצליחה לשים יד על ליוואי רנדולף, קפטן הפועל ירושלים, אבל בכל מה שקשור לשחקנים שהקבוצה מנסה להנחית בישראל בפעם הראשונה, המצב ככל הנראה לא קל.

על פי דיווחים באירופה, שניים משחקני הפנים שסומנו על ידי מכבי תל אביב בתקופה האחרונה, עשויים להעדיף הצעות מקבוצות בקנה מידה קטן יותר. הראשון הוא אלן סמאילגיץ', הפורוורד/סנטר שעזב את פרטיזן בלגרד ומחוזר על ידי מספר קבוצות ביורוליג. מכבי תל אביב, באסקוניה וז'לגיריס קובנה הוזכרו כמועמדות העיקריות להחתים את הסרבי, והצהובים אך נכנסו למשא ומתן עמו, אולם בסרביה מדווחים שהוא קרוב לחתימה בקבוצה הליטאית.

בז'לגיריס עשוי סמאילגיץ' להחליף שחקן פנים אחר שהיה על הכוונת של מכבי תל אביב בשנים האחרונות, רולאנדס שמיתס שקרוב לחתימה באנאדולו אפס.

אלן סמאילגיץ', פרטיזן בלגרד
בדרך לישראל? סמאילגיץ' | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אבל זה לא נגמר בכך. על פי דיווח בספרד, אוסטין וויילי, הסנטר שסומן כמועמד מוביל מבחינת הצהובים להחליף את ג'וש ניבו, עשוי לחתום דווקא בסראגוסה – שמשיקה פרויקט חדש ונוצץ בתקווה להתברג בפסגת הכדורסל הספרדי, ומוכנה להציע לו סכומים גבוהים. וויילי מבוקש על ידי מספר קבוצות יורוליג מחוץ ממכבי תל אביב, אבל בספרד מתעקשים שישנה סבירות גבוהה שיבחר בסראגוסה.

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי