מכבי תל אביב במגעים עם הפורוורד קולין מלקולם

play
קולין מלקולם במדי פריז | GettyImages, Aurelien Meunier
אימון נבחרת ארצות הברית בכדורסל 00:37

הצהובים מקווים לצרף את השחקן שקלע 12.5 נקודות והוריד 3.7 ריבאונדים במדי אלופת היורוקאפ פריז. דיווח: ג'ורדן לויד קרוב לחתימה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב במגעים עם הפורוורד קולין מלקולם, שפרץ בעונה שעברה במדי פריז באסקט הצרפתית. הצהובים מייעדים למלקולם את המקום שפינה בונזי קולסון בסגל, ומקווים לסגור את הצטרפותו בצורה חלקה.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט – הורידו עכשיו

מלקולם רשם בעונה הקודמת 12.5 נקודות ו-3.7 ריבאונדים בממוצע למשחק ביורוקאפ, במדי הקבוצה שזכתה במפעל ובכרטיס ליורוליג. לפני כן שיחק בטלקום בון הגרמנית, קראבנוס הקפריסאית, קארהו הפינית ובאטומי הגיאורגית.

ג'ורדן לויד, מונאקו
ג'ורדן לויד, מונאקו | GettyImages, Franco Arland

גם הקו האחורי של מכבי תל אביב ספג אבידות משמעותיות בתום העונה האחרונה, ונראה שהשחקן הראשון שיגיע למלא את אחת ממשבצות הגארד שהתפנו הוא ג'ורדן לויד. עיתונאי "לה רפובליקה" פבריציו לורנצי האיטלקי דיווח הערב (רביעי) שהאמריקאי בן ה-30 קרוב לחתימה עם האלופה הישראלית.

כפי שנכתב כבר, לויד הפך לשחקן חופשי אחרי שהאופציה של מונאקו להשאיר אותו פגה שלשום. בצרפת אמנם דווח כי מונאקו הציעה לו להישאר בשכר נמוך מזה שהרוויח בעונה האחרונה – כ-1.7 מיליון דולר, אולם השחקן כנראה נוטה להעדיף את המעבר למכבי תל אביב. ייתכן כי זה נובע מהעומס בקו האחורי של הקבוצה מהנסיכות, שהחתימה את ניק קלאתיס וצפויה להשאיר גם את אלי אוקובו, לצד מייק ג'יימס שהאריך את חוזהו ומתיו סטראזל שחתום לעוד שנה.

לויד, ששיחק בהפועל אילת בעונת 2017/18, העמיד בעונת 2023/24 ממוצעים של 10.5 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק ביורוליג, עם 35% דיוק בזריקות לשלוש ו-90% מקו העונשין ב-22 דקות בממוצע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי