וזנקוב שב לאולימפיאקוס, ג'סטין אנדרסון בברצלונה, יוי ממשיך בריאל

ה-MVP של היורוליג בעונת 2022/23 עשוי להרוויח 20.5 מיליון יורו בחמש שנים. לא יחזיק בסעיף יציאה ל-NBA. הגארד של ולנסיה מצטרף לקטלאנים, הסמל של הבלאנקוס חתם לעונה נוספת

(גודל טקסט)

אחת העסקאות הגדולות של הקיץ ביורוליג הפכה היום (חמישי) רשמית, כשסשה וזנקוב חתם לחמש שנים באולימפיאקוס – הקבוצה בה כיכב בעבר, ודרכה הגיע ל-NBA.

הקדנציה של הבולגרי בליגה הטובה בעולם לא היתה מוצלחת במיוחד, והיא הסתיימה לפני מספר שבועות עם טרייד מסקרמנטו לטורונטו – ושחרור מהראפטורס. חוזה העתק שחיכה לו בפיראוס עזר לשכנע אותו לשוב ליבשת הישנה. לפי דיווחים, אולימפיאקוס שחששה שאלופת אירופה פנאתינייקוס תיכנס לתמונה תשלם לו 3.7 מיליון יורו לעונה, ובשקלול של בונוסים הוא עשוי להרוויח 20.5 מיליון יורו לאורך תקופת החוזה שלו – אחד החוזים הגבוהים בתולדות היורוליג.

בעונתו האחרונה ביורוליג ב-2022/23, וזנקוב נבחר ל-MVP של המפעל בזכות ממוצעים של 17.2 נקודות ו-6.7 ריבאונדים. אשתקד העמיד ממוצעים של 5.4 נקודות ו-2.3 ריבאונדים למשחק במדי הקינגס, ב-12.2 דקות לערב. בחוזהו החדש אין סעיף יציאה בחזרה ל-NBA.

* גם ברצלונה התחזקה היום, כשהחתימה את הגארד האמריקאי בן ה-30 ג'סטין אנדרסון (1.96 מ'). אשתקד העמיד ממוצעים של 6.1 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק במדי ולנסיה ביורוליג.

* סרחיו יוי עדיין לא פורש. הגארד הבלתי נגמר חתם לעונה נוספת בריאל מדריד, וינסה להוכיח גם בגיל 36 שכוחו עוד במותניו. תהיה זו עונתו ה-19 של הסמל במועדון, אחרי שקלע אשתקד 7.9 נקודות למשחק ביורוליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי