סייבן לי מודה לאלוהים, קטש מודה לו: "למד המון בחצי אימון"

מכבי תל אביב חוגגת את הניצחון הגדול על אנאדולו אפס, ומהללת את המצטרף הטרי שרשם בכורה חלומית באולם בו צלף 43 נקודות לפני שבוע: "המגרש הזה מראה לי אהבה". קטש: "לא ידענו למה לצפות ממנו, אבל הוא מאוד מוכשר וחכם"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא הייתה בטוחה אם היא תשתף הערב (שלישי) את סייבן לי, שרק הגיע למועדון וערך עמה רק אימון אחד, אבל הגארד שזה עתה הצטרף קלע 23 נקודות בהופעת הבכורה והצעיד את הצהובים לניצחון 91:93 על אנאדולו אפס כדי להעלות את האלופה הישראלית למאזן 1:2 ביורוליג למרות הסגל החסר. הורד קלע את סל הניצחון 3 שניות לסיום אחרי רבע אחרון מצוין, שנותן למכבי הרבה תקווה להמשך.

"קודם כל התהילה לאלוהים, היה לי מזל שאני נמצא ליד חבורה כל כך טובה של שחקנים שנתנה לי את הביטחון לשחק את המשחק שלי", סיכם לי, שרק בשבוע שעבר קבר 43 נקודות באותו מגרש במדי מאניסה הטורקית מול FMP בלגרד. "המגרש הזה מראה לי את האהבה, גם בשבוע שעבר. ידענו שזה יהיה מאבק, אנחנו יודעים שאפס קבוצה נהדרת, רצינו להשוות את האינטנסיביות שלהם ועשינו עבודה נהדרת".

ג'יילן הורד, שחקן מכבי תל אביב
ווינר שוט. הורד | אתר רשמי, ג'ורג'יה קוסטיץ'

עודד קטש הוסיף: "אהבתי את הגישה, התקשינו אבל לא ויתרנו, נשארנו במשחק וקיבלנו ביטחון. עשינו התאמות הגנתית, שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד עם הרבה יכולות ושחקנים נהדרים. כשבאנו למשחק לא ידענו מה לצפות מסייבן, היו חסרים לנו שני שחקנים מרכזיים בסגל, הוא התאמן רק 10 דקות בערך עם האחרים. אני שמח על הניצחון הגדול הזה. צריך לתת קרדיט לסייבן, בחצי אימון הוא למד 4-5 מהלכים, שחקן מאוד מוכשר וחכם. אנחנו שמחים שהוא איתנו.

"אני שמח בשביל השחקנים שהראו הרבה מאמץ. מצאנו את הדרך להישאר במשחק, לא ידענו מה לצפות מסייבן כשבאנו לכאן. מאז מונאקו איבדנו שניים מהגארדים המובילים שלנו, ג'ורדן שעזב אותנו ורוקאס שנפצע, וזה היה קשה מאוד. אהבתי את הדרך שסייבן שיחק, אני נותן לו הרבה קרדיט. הוא התאמן רבע שעה בערך איתנו, והכיר חלק מהדברים שאנחנו עושים. אני שמח בשבילו, שמח בשבילנו שיש לנו אותו. אני שמח מאוד, זה לא היה קל, ברגע שמצאנו את הדרך לשלוט בריבאונד זה עזר לנו מאוד. אני מצפה ליום חמישי, משחק קשה נוסף, בשבוע כפול אין זמן להתכונן, אנחנו צריכים לנוח טוב כי חלק מהשחקנים שיחקו הרבה דקות. נצטרך להראות את האופי הזה והמחויבות הזאת".

סייבן לי, מכבי תל אביב
| אתר רשמי, ג'ורג'יה קוסטיץ'

ננאד מיאטוביץ', מאמן אנאדולו: "השחקנים שלנו לא הפסיקו להילחם, ידענו שאנחנו משחקים נגד קבוצה מאורגנת מאוד בהתקפה. התמקדנו בתמיר בלאט ורצינו להפעיל לחץ עליו, לא עשינו את זה מספיק. כשאתה בחוץ, ויש לך פציעות כמו שיש לנו עם שיין, ואתה עדיין מגיע לזריקה אחרונה אז אתה עושה משהו טוב. זו עונה בתחילתה, נלך צעד אחרי צעד כדי להילחם בעונה הזאת".

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי