כולל אקסים ממכבי ת"א: 10 השחקנים החופשיים המבוקשים ביורוליג

טאריק בלאק
טאריק בלאק | Panagiotis Moschandreou / Contributor

ב'יורוהופס' בחרו את הכדורסלנים שעדיין לא מצאו קבוצה ויכולים לעשות את ההבדל בעונה הבאה. נייט וולטרס וטאריק בלאק שפתחו את העונה בצהוב בפנים יחד עם ניקולה קאליניץ', שסומן כמועמד להגיע לישראל ועוד

(גודל טקסט)

היורוליג וכמעט כל הקבוצות המשתתפות במפעל חטפו מכה אנושה בעקבות התפרצות הקורונה. המפעל הבכיר באירופה נאלץ לבטל את העונה עוד לפני הפלייאוף, בעוד המועדונים בצעו שחרורים רבים ששינו את הסגלים מקצה לקצה.

באתר 'יורוהופס' החליטו לעשות מעט סדר בבלאגן וכתבו על עשרת השחקנים החופשיים המבוקשים כיום בקרב קבוצות היורוליג. ברשימה ניתן למצוא שני שחקני מכבי תל אביב לשעבר ועוד רבים שיכולים לתרום לכל קבוצה באירופה.

נתחיל באקסים בצהוב. שם נמצאים נייט וולטרס וטאריק בלאק שהיו מהמצטיינים של הקבוצה של יאניס ספרופולוס בחודשים הראשונים של עונת 2019/20, אבל לאור פציעות לא קלות הוחלט במועדון להיפרד מהשניים.

בעשירייה מופיע גם מועמד לקבוצה הישראלית. ניקולה קאליניץ' בן ה-28 ששיחק במשך חמש עונות בפנרבחצ'ה ואף היה שותף לזכייה עם המועדון הטורקי ביורוליג בשנת 2017, נפרד יחד עם המאמן ז'ליקו אובראדוביץ', וייתכן שגם בעונה הבאה ילבש צהוב, אך מעט אחר.

נייט וולטרס
נייט וולטרס | עדי אבישי

שחקן שיכול לחזק את הקו הקדמי הוא אנטה תומיץ' המתנשא לגובה של 2.18 ושיחק בשמונה העונות האחרונות בברצלונה. למרות שנמצא בשנים האחרונות בירידה מתמדת, הוא עדיין יכול לתרום לא מעט מהספסל ואפילו לקבל מקום משמעותי במספר קבוצות. שמות נוספים שיכולים לחזק את החלק הקדמי הם גרג מונרו וגוסטבו איון.

יתר השחקנים: לורנזו בראון (הכוכב האדום בלגרד בעונה שעברה), בילי בארון (הכוכב האדום בלגרד בעונה שעברה), ג'יימס נונאלי (פנרבחצ'ה בעונה שעברה) ואנתוני גיל (חימקי מוסקבה בעונה שעברה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי