כמה זמן יחזיק? גלן רייס ג'וניור חתם ביובנטוס הליטאית

גלן רייס ג'וניור
גלן רייס ג'וניור | Anthony Au-Yeung/Getty Images

תחנה חדשה בקריירה לאקס הפועל חולון, שנזרק מארבע קבוצות בשנתיים האחרונות: "אנחנו יודעים שמדובר בשחקן בעייתי, המאמן מוכן לאתגר"

(גודל טקסט)

אחרי אינספור בעיות משמעת ותקריות אלימות, גלן רייס ג'וניור ינסה להחזיר את הקריירה למסלול הנכון בתחנה החדשה אליה הגיע היום (רביעי): יובנטוס הליטאית הודיעה על החתמתו של אקס הפועל חולון לעונה אחת, בתקווה שהפורוורד יצליח להשלים את כולה מבלי להסתבך.

כזכור, רייס ג'וניור שיחק בישראל בעונת 2017/18 והוביל את חולון לזכייה בגביע המדינה, תוך כדי שהוא מציג יכולת אדירה. אלא שלקראת השלבים המכריעים בליגה הגיעה התקרית בה הכה את גיא פניני בפניו ונזרק מהקבוצה בעקבות כך, כאשר בהמשך הוחזר לקראת גמר הפיינל פור, בו חולון נכנעה למכבי תל אביב.

מאז, הקריירה שלו במגמת ירידה תלולה: בדצמבר 2018 הוא סולק מקאסיקס דה הומקאו הפורטו ריקנית, לאחר שחבט בשופט במהלך משחק אחרי שנשרקה נגדו עבירה בלתי ספורטיבית. חודשיים לאחר מכן חתם בסנטרל קורדובה מהליגה הארגנטינית, אך סיים את דרכו כעבור חמישה משחקים בלבד, זאת בעקבות הרחקתו בשתי עבירות טכניות רצופות בפחות משלוש דקות, בהתמודדות בין קבוצתו לבאהיה באסקט.

גלן רייס ג'וניור
גלן רייס ג'וניור | עדי אבישי

בעונה חולפת קיבל הזדמנות מדן שמיר, מי שהביא אותו לחולון, בשורות ניו זילנד ברייקרס מהליגה האוסטרלית. גם את הצ'אנס הזה רייס הצליח להשליך לפח, כאשר שבועיים בלבד אחרי שהצטרף, הוא נעצר בשל תגרה בה היה מעורב. הפורוורד חזר לשחק אחרי אותו אירוע, אך נעצר בשנית כיוון שהפר את תנאי השחרור שלו ואילץ את הקבוצה לחתוך אותו באופן מיידי.

"אנחנו יודעים שמדובר בשחקן בעייתי מחוץ למגרש, אבל על הפרקט מדובר בכישרון מרשים", אמר המנהל המקצועי של יובנטוס, קבוצתו החדשה. "הפוטנציאל שלו ענק. דיברנו המון איתו ועם סוכנו. הם מבינים שהשחקן צריך עונה אחת טובה כדי לחזור לקבוצה גדולה או לפחות להעלות בחזרה את השווי שלו. הוא מוכן לעבוד ואנחנו מוכנים לתת לו הזדמנות. בכל קבוצה בה שיחק, המספרים שלו היו מרשימים. אין ספק לגבי המשחק שלו, השאלה היא לגבי אופיו. המאמן שלנו מוכן לאתגר ואנחנו מסתכלים על זה בגישה חיובית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי