תיראו מופתעים: גלן רייס ג'וניור שוחרר מקבוצתו אחרי שישה ימים

גלן רייס ג'וניור
גלן רייס ג'וניור | עדי אבישי

האקס הפרובלמטי של חולון עזב את יובנטוס הליטאית תוך פחות משבוע לאור התנהלותו באימונים. הבעלים סקרסיס: "הקרקס הזה הסתיים, עלינו למצוא מישהו שרוצה לשחק כדורסל במקום לעסוק בשטויות"

(גודל טקסט)

הודעת שחרור של אקס הפועל חולון, גלן רייס ג'וניור, אף פעם לא מתקבלת בהפתעה, וכעת נראה שקבוצתו האחרונה של האמריקאי הבינה את הטעות תוך זמן קצר במיוחד. אמש (ראשון) יובנטוס הילאית חסרת הסבלנות, הודיעה לגארד בן ה-29 על שחרורו שישה ימים בלבד לאחר חתימתו, בעקבות התנהלותו הלא מקצועית באימונים.

"האדם הזה הוא בלתי צפוי ויש לו עוד המון בעיות בחיים", אמר הבעלים אימנטאס סקרסיס. "לקחנו סיכון והדבר לא עבד. הקרקס הזה הסתיים. עכשיו עלינו למצוא מישהו שרוצה לשחק כדורסל במקום לעסוק בשטויות".

כזכור, רייס ג'וניור שיחק בישראל בעונת 2017/18 והוביל את חולון לזכייה בגביע המדינה, תוך כדי שהוא מציג יכולת אדירה. אלא שלקראת השלבים המכריעים בליגה הגיעה התקרית בה הכה את גיא פניני בפניו ונזרק מהקבוצה בעקבות כך, כאשר בהמשך הוחזר לקראת גמר הפיינל פור, בו חולון נכנעה למכבי תל אביב.

מאז, הקריירה שלו במגמת ירידה תלולה: בדצמבר 2018 הוא סולק מקאסיקס דה הומקאו הפורטו ריקנית, לאחר שחבט בשופט במהלך משחק אחרי שנשרקה נגדו עבירה בלתי ספורטיבית. חודשיים לאחר מכן חתם בסנטרל קורדובה מהליגה הארגנטינית, אך סיים את דרכו כעבור חמישה משחקים בלבד, זאת בעקבות הרחקתו בשתי עבירות טכניות רצופות בפחות משלוש דקות, בהתמודדות בין קבוצתו לבאהיה באסקט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי