בר טימור מחוץ לסגל נבחרת ישראל למשחקים נגד ספרד ופולין

בר טימור, תמיר בלאט | דני מרון

עודד קטש פרסם את הרשימה המלאה שתצא ל"בועה" בוולנסיה במוקדמות יורובאסקט 2022, גם ספנסר וייס לא שרד את החיתוך. אדם אריאל וטי.ג'יי קליין הפצועים ייעדרו, כמו גם שחקני מכבי ת"א ואבדיה שהמריא לוושינגטון

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תמריא מחר בבוקר (שני) לספרד בטיסה פרטית ותאיץ את ההכנות למשחקים הקרובים במסגרת מוקדמות יורובאסקט 2022 שייערכו בשיטת "בועה" בעיר ולנסיה, ללא שחקני מכבי תל אביב שימשיכו את משימותיהם עם הקבוצה ביורוליג וללא דני אבדיה, כמובן, שהמריא לארה"ב ויצטרף לוושינגטון וויזארדס.

עודד קטש פרסם הבוקר את הסגל למפגשים נגד ספרד ביום שבת ופולין ביום שני הבא, שהיו אמורים להיערך בישראל לולא התפרצות הקורונה, אולם עדיין לא התקבלו כל תוצאות בדיקות הקורונה של השחקנים, כך שעד הערב עשויים להתבצע שינויים אם לא תהיה ברירה. ברשימה של קטש נכלל גם גל מקל, שסיפר השבוע במסיבת העיתונאים כי התאושש מקרע קטן והדקות בנבחרת גם יעזרו לו לחזור לקצב בקבוצתו מלאגה.

מי שעוד זכה להיכלל בסגל של קטש הוא בן קרטר מהפועל אילת, בנו של שחקן העבר מייקל קרטר. לעומתו, מהסגל נופו ברגע האחרון בר טימור וספנסר וייס משיקולים מקצועיים והפצועים אדם אריאל וטי.ג'יי קליין

הסגל המלא: גל מקל, תמיר בלאט, יפתח זיו, ים מדר, נועם דוברת, גולן גוט, רפי מנקו, גיא פניני, נתנאל ארצי, נמרוד לוי, רומן סורקין, בן קרטר, תומר גינת, ג'ייק כהן ועידן זלמנסון.

מקל. התאושש מקרע | אתר הליגה הספרדית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי