מקל: "מאמין שאשוב לשחק במרץ. הקורונה בספרד? שכונה"

גל מקל | Ivan Terron / Europa Press Sports via Getty Images

קפטן נבחרת ישראל שסבל מסיבוך של הנגיף, מתכונן לחזרתו למגרשים כפי שסיפר בראיון ל-103FM: "אני מתאמן בקצב גבוה ויכול לעשות הכל עם המדללים. אולי אחזור מוקדם מהצפוי". וגם: איך ספרד מתנהלת בזמן המגיפה

(גודל טקסט)

עונה לא פשוטה בכלל עברה על גל מקל (32, 1.92). הרכז, קפטן נבחרת ישראל, סבל מפציעה שהשביתה אותו לפרק זמן ארוך ממשחקיה של מלאגה ובהמשך חלה בקורונה. על אף שלא סבל מתסמינים, הווירוס הסתבך ועל כן לא ישחק במדי נבחרת ישראל נגד רומניה וספרד. בראיון לתוכנית הספורט של רדיו 103FM משחזר מקל שוב כיצד הקורונה הסתבכה והרגעים המלחיצים, מספר על ההתאוששות ומתי עתיד לחזור לשחק וגם מתייחס למצב המדינה (ספרד).

האזינו לריאיון:

"שלומי בסדר גמור. אני מרגיש טוב וחזרתי להתאמן בשבועות האחרונים. מעלה לאט לאט קצב", פתח מקל. יכול להיות שאני אחזור מוקדם מהצפוי. קיבלתי חוות דעת נוספת שיכולה לעזור לי מהארץ ויכול להיות שאני אגיע בקרוב לעשות כמה בדיקות. לא פשוט להגיע לישראל עכשיו אבל ננסה. בתקווה לחזור לשחק באמצע מרץ".

על השתלשלות האירועים עם הקורונה: "הקורונה שלי הייתה יחסית רגילה – עם חום, כאבי שרירים, חולשה, איבדתי טעם וריח. אחרי שבועיים הרגשתי יותר טוב ובקבוצה הרשו לי להזיע ולהתאמן בנפרד. הרגשתי טוב באימון". ואז חלה תפנית שלילית: "שבועיים מהרגע שהייתי חיובי ונסעתי ברכב שלי – הרגשתי קוצר נשימה ואחרי זה הגיעו התסמינים שוב, מה שכבר חשבתי שעבר לי. שוב כאבי ראש וחולשה. הבנתי שמשהו קורה. עשיתי בדיקות ובאבחנה הראשונה היה קריש דם שנוצר מהקורונה. כעת, אני בטיפול של מדללי דם מעל חודש ויכול להיות שאני יכול להפסיק אותו בקרוב ולחזור לשחק. עם המדללים אני יכול לעשות הכל, אני כבר מתאמן בקצב גבוה ובאופן אישי. אסור לי לבוא במגע עכשיו".

גל מקל ועודד קטש
גל מקל ועודד קטש | איגוד הכדורסל

כמה זמן לקח לו להתאושש: "אני יכול להגיד שלקח לי חודש וחצי עד שהתחלתי להרגיש שאני יכול לחזור להתאמן. חודשיים מהרגע שזה קרה שאני יכול להגיד שאני מרגיש בסדר ועל זה כמובן צריך לבנות כושר. זה לא משהו שישר אתה עולה למגרש אחריו ואתה יכול לשחק. זה לוקח כמה שבועות וזה לא פשוט כל הדבר הזה".

מתי יחזור לשחק: "אני חושב שאני במרחק של שבוע או עשרה ימים מכושר משחק. כמובן שאני צריך גם כמה אימונים עם הקבוצה. אם באמת הדברים ילוו לכיוון החיובי, אני אקבל את האישור לשחק בשבוע השני של מרץ".

מה קורה בספרד: "האמת, המצב בספרד די שכונה מבחינת הקורונה. במשך חודשים הכל היה פתוח. מסעדות, חנויות, קניונים. הכל. עד השעה שש בערב. בשבועיים האחרונים התחלואה שוב עלתה ולכן סגרו את החנויות והמסעדות, אבל פתחו אותן בחזרה. חיים כרגיל. איך זה משפיע על הליגה? מתחילת העונה זה לא באמת השפיע. היו כמה משחקים שנדחו אבל הליגה מתנהלת בלי קהל והכל כרגיל".

גל מקל
גל מקל | עדי אבישי


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי