Sport1 Banner

בתום הארכה: פאו וקטש נכנעו, לאבריו השוותה את סדרת הגמר ל-1:1

עודד קטש | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

המאמן הישראלי וחניכיו הפסידו 94:89 לאחר ששמטו שבע הפרש בדקות הסיום של הרבע הרביעי ואפשרו ליריבתם לאזן את התוצאה בגמר הפלייאוף, 18 נקודות של בריי והזוניה לא הועילו לקטש. שני באתונה: משחק מספר 3

(גודל טקסט)

לאחר שבמשחק הראשון היא כתשה את יריבתה ב-28 הפרש, פנאתינייקוס חזרה היום (שבת) לקרקע המציאות. עודד קטש וחניכיו נכנעו 94:89 לאחר הארכה ללאבריו במסגרת המשחק השני של גמר הפלייאוף היווני, וכעת הקבוצות חוזרות למשחק שלישי באתונה בסדרה שנערכת בשיטת הטוב מחמישה משחקים.

במשחק עצמו, המארחת פתחה חזק והוליכה בהפרש דו ספרתי אחרי 10 דקות, אך השחקנים של המאמן הישראלי חזרו ונטלו את ההובלה לקראת פתיחת הרבע האחרון. שם, 18:25 של לאבריו שלח את המשחק להארכה, בה היא הייתה יותר מרוכזת והודות ל-20 נקודות של טייסון קרטר הצליחה להשיג את הניצחון החשוב.

מלבד קרטר, ואסיליס מורטוס תרם 19 נקודות עבור המנצחת ופטרוס גרומיכאלו קלע 14 משלו. אצל המפסידה, תומאס בריי ומיו הזוניה הובילו את רשימת הקלעים עם 18 נקודות כל אחד, קוסטאס מיטוגלו רשם דאבל דאבל נאה של 12 נקודות ו-15 כדורים חוזרים, שלא הועילו למחזיקת הגביע היווני, שתנסה להתקרב לדאבל מקומי במשחק הבא בסדרה.

עודד קטש | Sergey Grachev/Euroleague Basketball via Getty Images
עוד באותו נושא: עודד קטש, פנאתינייקוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי