Sport1 Banner

ניצחון מאליפות: קטש ופאו גברו על לאבריו. אנאדולו זכתה באליפות

הירוקים התאוששו מההפסד במשחק הקודם, הביסו 74:103 את יריבתם ועלו ל-1:2 בסדרת הגמר. בנטיל להט עם 28, בריי הוסיף 21. בטורקיה, אלופת אירופה שוב הביסה את פנרבחצ'ה וזכתה בתואר לאחר 0:3 בסדרה

(גודל טקסט)

פנאתינייקוס ועודד קטש הגיעו לסדרת גמר הליגה היוונית כפייבוריטים ברורים נגד לאבריו, אך במשחק השני הם נכנעו לאחר הארכה והסתבכו. הערב (שני), במצב של 1:1 בסדרה, הירוקים אירחו באתונה את היריבה הצנועה, וניצחון 74:103 בדרך ל-1:2 בסדרה. כעת, חניכיו של קטש רחוקים ניצחון אחד מאליפות והם יקוו להשיג אותו כבר המשחק הבא.

לאחר רבע ראשון צמוד, פאו עצרה את לאבריו על 10 נקודות בלבד ברבע השני וליתרון 30:44 במחצית. האורחת נשארה בתמונה ברבע השלישי, אך הירוקים ברחו ברבע האחרון בדרך והשיבו את היתרון בסדרה. בן בנטיל התפוצץ עם 28 נקודות, טי. ג'יי בריי הוסיף 21. טייסון קרטר, שבלט את לאבריו בניצחון היחיד שלה עד כה בסדרה, הוביל גם הפעם את קלעי המפסידה עם 14 נקודות.

בינתיים בטורקיה, אנאדולו אפס זכתה באליפות שנייה ברציפות עם הצגה נוספת נגד פנרבחצ'ה. אלופת אירופה הטרייה, שניצחה ב-40 הפרש במשחק הראשון בסדרה, הביסה במשחק השלישי 66:93 את יריבתה והשלימה 0:3 בסדרה. רודריג בובואה הוביל את קבוצתו במשחק האליפות עם 30 נקודות.

צפו בתקציר: אנאדולו אלופת טורקיה

עוד באותו נושא: עודד קטש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי