האחים גאסול בסגל ספרד לטוקיו, ניקולה מירוטיץ' בחוץ

פאו גאסול, ריקי רוביו | Christian Petersen/Getty Images

אלופת העולם המכהנת פרסמה את סגל השחקנים הרחב לקראת הטורניר האולימפי, פאו ומארק צפויים להיכלל ב-12 הסופיים של סקאריולו. פורוורד ברצלונה הודיע כי הוא לא ישתתף עקב רצון לנוח ולבלות זמן עם משפחתו

(גודל טקסט)

אחת הנבחרות המסקרנות ביותר בטורניר הכדורסל שייערך במסגרת המשחקים האולימפיים בטוקיו היא ללא ספק נבחרת ספרד. אלופת העולם המכהנת תגיע לבירת יפן על מנת ללכת עד הסוף ולזכות במדליית הזהב, והיום (שבת) היא פרסמה את סגל השחקנים הרחב לקראת התחרות היוקרתית שתיפתח ב-25 ביולי ותסתיים ב-9 באוגוסט. יש לציין כי 12 שחקנים בלבד מתוך הרשימה יהיו הסגל הסופי של הספרדים וכי סרג'יו סקאריולו צפוי לבצע ניפוי סופי בשבועות הקרובים.

סקאריולו נהנה מעומק בלתי נגמר בכל עמדה על המגרש, כאשר גם הכוכבים הוותיקים קיבלו זימון למשחקים וצפויים לקחת חלק באולימפיאדה אחרונה בקריירה. השמות הבולטים ביותר ברשימה הם של האחים גאסול, פאו ומארק, שזכו עם ה"לה רוחה" במדליות כסף בבייג'ין 2008 ובלונדון 2012, כאשר שחקן ברצלונה אף הוסיף זכייה במדליית הארד בריו 2016. מעבר לשניים, גם סרחיו יוי וסרחיו רודריגס נכללו בסגל וצפויים לטוס ליפן.

אגב, שם גדול שבולט בהיעדרו הוא ניקולה מירוטיץ'. כוכב ברצלונה הודיע כי הוא לא מתכוון לקחת חלק במשחקים האולימפיים וכי הוא מעדיף לנוח ולבלות זמן עם משפחתו, זאת לאחר שנה עמוסה ואינטנסיבית בה נגיף הקורונה לא איפשר לו להתאושש פיזית ולהיערך כראוי מבחינה גופנית.

הסגל המלא: רודי פרננדס, ויקטור קלאבר, דריו בריזואלה, קרלוס אלוסן, אלכס אברינס, אלברטו אבאלדה, סרחיו יוי, ווילי הרננגומס, חואן הרננגומס, פאו גאסול, מארק גאסול, אוסמן גארובה, סבאס סאיס, ריקי רוביו, סרחיו רודריגס, פייר אוריולה, סרג'י מרטינס, צ'אבי לופס ארוסטגי.

ניקולה מירוטיץ' | EMMANUEL DUNAND/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי