דיווח: ז'ליקו אובראדוביץ' יחתום בפרטיזן בלגרד

ז'ליקו אוברדוביץ'
ז'ליקו אוברדוביץ' | AFP

קאמבק מרגש: המאמן המעוטר ביותר בכדורסל האירופי צפוי לחזור לקבוצה בה החל את הקריירה וזכה בגביע היבשתי ב-1991, כשהחוזה יהיה לשלוש שנים. המועדון מתכוון להעמיד תקציב גבוה במטרה להילחם על כל התארים

(גודל טקסט)

אחד בדיווחים המפתיעים של השנה בכדורסל האירופי פורסם הערב (שבת) בתקשורת הסרבית: המאמן המעוטר ביותר ביבשת, ז'ליקו אובראדוביץ', עומד לעשות קאמבק מרגש ויחתום לשלוש שנים בפרטיזן בלגרד, הקבוצה בה החל את הקריירה ב-1991 – כך נטען ב"קוריר". בשנה האחרונה, "זוץ" בן ה-61 יצא לשבתון אחרי שנפרד מפנרבחצ'ה הטורקית בתום שבע עונות.

במולדתו של אובראדוביץ' דווח כי הוא הגיע לסיכום עם פרטיזן, שתשחק ביורוקאפ בעונה הקרובה וצפויה להעמיד תקציב גדול במטרה להיאבק על כל התארים, דבר שלמעשה אפשר את הגעתו של המאמן הענק. בסרביה נכתב כי אובראדוביץ' ביחסים מעולים עם המנהל הספורטיבי החדש של פרטיזן, זוראן סאביץ', וביחד השניים ינסו להחזיר את השחורים-לבנים לצמרת הכדורסל האירופי.

עוד הוסבר בדיווח כי אובראדוביץ' עקב אחרי מצבה של פרטיזן במשך שנים ועם הזמן החל להתחזק אצלו הרצון לשוב למקום בו החל את דרכו המפוארת כמאמן. "כשנמאס לו לראות את ההתרסקות של המועדון אותו הוביל לזכייה בגביע אירופה, הוא לקח שנת שבתון כדי לבחון את הסיטואציה ולהבין כיצד הוא יכול לעזור לפרטיזן. ברגע שהשתכנע, החל המשא ומתן שהסתיים בחתימה", ציינו בתקשורת המקומית.

אובראדוביץ' היה לאלוף אירופה עם פרטיזן בלגרד ב-1992, כאשר באותה שנה גם זכה באליפות ובגביע ביוגוסלביה. מאז הוא הוסיף עוד שמונה זכיות במפעל הבכיר באירופה, חמש מתוכן על הקווים של פנאתינייקוס ועוד שלוש עם חובנטוד בדאלונה, ריאל מדריד ופנרבחצ'ה.

אגב, החתימה הצפויה שלו בפרטיזן בלגרד מבטלת את האפשרות שיחזור לפאו, זאת לאחר שבתקופה האחרונה הוזכר רבות כמועמד להחליף את עודד קטש על ספסל הירוקים מאתונה. יחד עם זאת, מעמדו של קטש עדיין מעורער, שכן בתחילת השבוע נטען ביוון כי דימיטריס פריפטיס צפוי להתמנות במקומו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי