בטורקיה טוענים: סקוטי ווילבקין מסרב להחליף את שיין לארקין בנבחרת

סקוטי ווילבקין | מאור אלקסלסי

דיווחים בטורקיה מספרים כי שחקנה של מכבי תל אביב שמחזיק באזרחות טורקית לא מתכוון ללבוש את מדי הנבחרת במקום הכוכב שסובל מפציעת גב וייעדר מהטורניר הקדם אולימפי. במספר מקומות קראו לבטל את אזרחותו

(גודל טקסט)

שחקנה של מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין עומד מאמש (רביעי) במרכז השיח בתקשורת הטורקית וזאת לאחר פציעתו של כוכב הנבחרת הטורקית שיין לארקין שייעדר מהטורניר הקדם אולימפי שיחל בשבוע הבא, וככל הנראה גם מהאולימפיאדה אם נבחרתו תעפיל לשם, בשל פציעת גב.

ווילבקין מחזיק באזרחות טורקית ואף ייצג את הנבחרת באליפות העולם 2019, ובטורקיה פורסם כי האיגוד הטורקי יפנה אליו מיידית בעקבות הפציעה של לארקין, אך בכלי תקשורת שונים דווח כי השחקן הודיע בעבר לאיגוד הטורקי כי אין לו כוונה לשוב לנבחרת בעתיד הנראה לעין.

עם שובו מאליפות העולם סיפר ווילבקין גם בישראל כי עבר עליו קיץ עמוס מדי, והוא לא מתכוון לייצג שוב את טורקיה, שהעניקה לו אזרחות כששיחק בדרושפאקה. כמו כן ווילבקין ציין מספר פעמים בתקופה האחרונה כי הוא מחכה לחופשת קיץ ארוכה אחרי השנתיים הלא פשוטות שעברו עליו בישראל. במספר כלי תקשורת קראו לבטל את אזרחותו של ווילבקין בעקבות הסירוב הצפוי להופיע לנבחרת.

סקוטי ווילבקין | ברני ארדוב‎

הערכות אמש בטורקיה מלמדות כי מי שיתייצב במקומו של ווילבקין לנבחרת הוא בובי דיקסון בן ה-38. הנבחרת הטורקית הכשרונית תשחק את הטורניר הקדם אולימפי שלה בקנדה ותנסה לתפוס את המקום לטוקיו כשהנבחרת הקנדית המקומית נחשבת למתחרה העיקרית שלה.

עוד באותו נושא: סקוטי ווילבקין, שיין לארקין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי