אחרי שנתיים: אולימפיאקוס תחזור לליגה הראשונה ביוון

קוסטאס סלוקאס | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

בתקשורת המקומית דווח שזה סופי: הקבוצה מפיראוס, שהורדה ב-2019 והשיגה את כרטיס החזרה דרך הפלייאוף בליגת המשנה, החליטה לממש את זכותה ולשוב להתמודד בדרג הבכיר

(גודל טקסט)

המועדון עצמו אמנם לא הודיע על כך רשמית עדיין, אך ביוון כבר מציגים זאת כעובדה מוגמרת: אולימפיאקוס תחזור לשחק בליגה הראשונה לאחר היעדרות בת שנתיים. הקבוצה מפיראוס, שזכתה בכרטיס לעלייה דרך הפלייאוף בליגת המשנה, החליטה לממש את זכותה ובישרה על כך למנהלת הליגה הבכירה.

כידוע, בשנתיים האחרונות אולימפיאקוס המשיכה להשתתף ביורוליג בשל העובדה שמקומה שם משוריין, תוך כדי שהופיעה למשחקי הליגה השנייה ביוון עם מאמן שונה סגל משני שלא כלל את השחקנים הבכירים. כעת, הדרבי הגדול נגד פנאתינייקוס ישוב להיות משוחק לא רק במסגרת המפעל הבכיר באירופה, אלא גם בליגה היוונית.

האדומים-לבנים הורדו לליגה השנייה במאי 2019, כזכור, בעקבות סערה שהחלה במשחק חצי גמר הגביע היווני. אולימפיאקוס סירבה לעלות למחצית השנייה במשחק נגד פאו בטענה לקיפוח מגמתי מצד השופטים נגדה, כאשר בהמשך החרימה את המפגש בין הקבוצות בליגה ואף מיאנה להתייצב לסדרת הפלייאוף נגד היריבה המושבעת, זאת אחרי שהכריזה כי לא תסכים לשחק נגד הירוקים אלא אם כל המפגשים בין הקבוצות ינוהלו על ידי שופטים שאינם יוונים.

סלוקאס. אולימפיאקוס חוזרת לליגה הראשונה | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי