גמר אולימפי רביעי ברציפות: ארצות הברית הביסה 78:97 את אוסטרליה

קווין דוראנט | ARIS MESSINIS/AFP via Getty Images

בהעתק של רבע הגמר מול ספרד, האמריקאים נקלעו לפיגור דו ספרתי במחצית הראשונה אבל התעוררו ודרסו במחצית השנייה עם עוד הצגה של קווין דוראנט (23 ו-9 ריבאונדים). תפגוש את צרפת בגמר לשחזור המפגש משלב הבתים

(גודל טקסט)

הוסר עוד מכשול בדרך לזהב אולימפי רביעי ברציפות. ארצות הברית הביסה הבוקר (חמישי) 78:97 את אוסטרליה בחצי הגמר בסאיטאמה, ובשבת ב-5:30 היא תפגוש לקרב על מדליית הזהב את נבחרת צרפת, לה כזכור היא הפסידה במשחקה הראשון בטורניר.

המשחק מול הבומרס היה העתק מושלם של רבע הגמר מול ספרד, ואולי של הטורניר כולו: האמריקאים שוב קרטעו בפתיחה, שוב נקלעו לפיגור דו ספרתי ושוב התעוררו עם בליץ במחצית השנייה, שוב בעזרת הצגה של קווין דוראנט. KD היה זה שהחזיר את האמריקאים לעניינים אחרי שנקלעו לפיגור 15 ברבע השני, ושוב נראה בלתי עציר עם 23 נקודות ו-9 ריבאונדים בהילוך שני. ברבע השלישי בו האמריקאים רצו 10:32 והבטיחו את הניצחון, היו אלה דווין בוקר (20 נקודות), ג'רו הולידיי (11, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים) וכריס מידלטון (11) שנשאו עימו בנטל, והאוסטרלים הרימו ידיים, בדרך להופעה שלישית ברציפות במשחק על הארד, כמו באליפות העולם ב-2019 ובריו 2016.

ארצות הברית תתמודד על זכייה רביעית ברציפות בזהב האולימפי, ושוב נראים גדולים על הטורניר, למרות שקרטעו לאורך הדרך. גרג פופוביץ' זקוק לעוד משחק טוב אחד של דוראנט, מלך הסלים של ארה"ב באולימפיאדות, כדי להשלים עוד הישג מרשים בקריירה המופלאה.

זאק לאבין | ARIS MESSINIS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי