יגיע ל-NBA? הכדורסלן קטוע היד שכבש את הרשת בדרך לליגת המכללות

האנסל עמנואל | טוויטר

בגיל 6, האנסל עמנואל עבר תאוהנ קשה שהכריחה את הרופאים לכרות את זרועו, אך זה לא מנע ממנו להמשיך לככב, להפוך לסנסציה ולקבל הצעה ממכללת טנסי סטייט: "רוצה להגיע למיאמי ולשנות את תדמיתם של קטועי הגפיים"

(גודל טקסט)

אחרי שכבש את הרשת, הכדורסלן קטוע היד רוצה לכבוש את ה-NCAA, ליגת המכללות הבכירה. הכירו את האנסל עמנואל, בן ה-17 שמשחק עם יד אחת, אבל מפצה על כך עם טונות של אתלטיות, כישרון ונחישות. עמנואל הפך לסנסציית רשת בחודשים האחרונים, בעקבות סדרה של סרטונים בהם הציג דאנקים מרהיבים, מסירות יצירתיות וקליעה נקייה מחוץ לקשת מול התיכוניסטים הטובים בארצות הברית.

הסיפור הייחודי של האנסל צד את עיניהם של האתרים המובילים בארצות הברית, כולל כתבת עומק ב-ESPN ו"יאהו" וסיקור תקשורתי יוצא דופן לשחקן בגילו. האנסל שגדל באחת השכונות העניות בסנטו דומינגו שברפובליקה הדומיניקנית, היגר לארצות הברית בתחילת השנה כדי לרדוף אחר החלום להגיע ל-NBA למרות נסיבות חייו יוצאות הדופן.

כשהיה בן 6 ושיחק בשכונה, נפל האנסל קורבן לתאונה טרגית, כשעמוד בניין סדוק נפל באופן פתאומי. זרועו השמאלית של האנסל נתקעה תחת העמוד, ורק כעבור שעתיים הוא חולץ והובהל לבית החולים כשמצבו בינוני. הרופאים הצליחו לייצב את מצבו של האנסל בבית החולים, אבל נאלצו לקטוע את זרועו השמאלית – הפחות דומיננטית שלו.

עוד באותו נושא: כדורסל מכללות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי