וויצ'יץ' לאוהדים: "יש לנו בלאגן, אין לנו טרום עונה – זה קשה"

ניקולה וויצ'יץ' | אודי ציטיאט

בצ'ט חי ניסה מנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב להסביר על ניסיונות המועדון להתמודד עם התפרצות הקורונה: "זה מאתגר". הקבוצה ביטלה השתתפותה גם בטורניר ינאקופולוס

(גודל טקסט)

מנהלה הספורטיבי של מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ' שוחח הערב (חמישי) עם אוהדי הקבוצה בצ'ט חי שנערך בעמוד הפייסבוק של המועדון. וויצ'יץ' התייחס למצב הקשה עמו נאלצת להתמודד הקבוצה, כאשר חמישה שחקנים ואיש צוות נוסף נמצאו חיוביים לקורונה, מה שטרם את התכניות של הצהובים לפתיחת העונה, וכלל ביטול השתתפות בשני טורנירים בינלאומיים.

"אין לנו טרום עונה, זה קשה. אף אחד לא רוצה להתמודד עם דברים כאלה", התייחס המנהל הספורטיבי לסיטואציה הקשה שנוצרה. "כנראה שלא יהיה לנו את השחקנים לפני ה-20 בספטמבר לאימון קבוצתי ראשון. זה מאתגר, זה משהו שאנחנו צריכים למצוא פתרונות חדשים עבורו ולשפר את הסבלנות שלנו, בגלל שאנחנו יודעים שזה יהיה קשה. כן, יש לנו קצת בלאגן, אבל בסוף יהיה בסדר".

ניקולה וויצ'יץ' המנהל המקצועי של מכבי תל אביב
פנה לאוהדים. וויצ'יץ' | דני מרון

וויצ'יץ' ניסה לשדר אופטימיות מסויימת ופנה לקהל: "אני רק מקווה לדבר אחד: שנקבל את האוהדים שלנו בהיכל בתפוסה מלאה וזה יכול לעזור לנו לצאת מהתסבוכת הזו. השחקנים תמיד משחקים טוב יותר בהיכל מלא, ואני מקווה שנבנה מבצר כמו שהיה לנו לפני שנתיים כשהיינו בלתי מנוצחים בבית. זה המפתח כדי לצאת מהבלאגן הזה".

הצהובים ביטלו השתתפותם בטורניר ינאקופולוס

מכבי תל אביב תגיע למחזור הפתיחה ביורוליג, בעוד שלושה שבועות נגד באיירן מינכן, כשמאחוריה רק גביע ווינר ומשחק אימון מול בני הרצליה.

בעקבות התפרצות הקורונה נאלצו הצהובים לבטל את השתתפותם בכל טורנירי ההכנה שיועדו להם בחו"ל – ואחרי הנסיעות לפיראוס בסוף השבוע שעבר ולניקוסיה בסוף השבוע הקרוב, הם ויתרו גם על מקומם בטורניר ינאקופולוס, שאותו תארח פנאתינייקוס בעוד כשבוע באתונה.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם ג'יימס ננאלי
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם ג'יימס ננאלי | אתר רשמי, ספי מגריזו, באדיבות מכבי תל אביב

את מקומה של האלופה הישראלית בטורניר תתפוס אולם הגרמנית, שמאומנת בידי שחקן העבר של פאו, יאקה לאקוביץ', ובנוסף אליה ולמארחת ישחקו בו גם אלופת היורוליג המכהנת אנאדולו אפס, ופרטיזן בלגרד של המאמן ז'ליקו אוברדוביץ', שבשורותיה משחק ים מדר.

בשבוע שעבר נמצאו חמישה שחקנים ועוד איש צוות במועדון כנשאי הנגיף, והם עדיין שוהים בבידוד. במכבי כבר סיכמו עם הפועל אילת על קיום משחק הכנה, אבל הוא בוטל מאוחר יותר.