הכנה: 19 נקודות לים מדר בניצחון פרטיזן בלגרד על מונאקו

שחקן פרטיזן בלגרד ים מדר | אתר רשמי, פרטיזן בלגרד

הרכז סייע לקבוצתו של אוברדוביץ' לגבור 114:120 על הצרפתים אחרי שתי הארכות. יובל זוסמן קלע 9 נקודות ב-62:71 של אלבה ברלין על מונאקו

(גודל טקסט)

קבוצות הכדורסל באירופה והנציגים הישראלים בהן ממשיכים להתכונן לעונה שתיפתח בשבועות הקרובים. היום (שבת) פרטיזן בלגרד פגשה את מונאקו במסגרת טורניר איסטנבול וניצחה 114:120 אחרי שתי הארכות, כשים מדר הרשים עם 19 נקודות לזכות הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ'. אלן סמאילגיץ' הוביל את הסרבים עם 32 נקודות, זאק לידיי הוסיף 23 וקווין פאנטר תרם 21.

גם אלבה ברלין ערכה ניסוי כלים, נגד קבוצת יורוליג אחרת – וילרבאן – במסגרת טורניר פריז. הגרמנים ניצחו 62:71 ויובל זוסמן תרם 9 נקודות, בעוד תמיר בלאט שותף ולא קלע.

מרכוס אריקסון בלט בשורות אלבה ברלין עם 20 נקודות, מאודו לו סייע לו עם 19 משלו. אצל הצרפתים, אגב, הופיע אקס מכבי תל אביב כריס ג'ונס.

* בספרד, ברצלונה עלתה לגמר הסופרקופה אחרי שהביסה 68:87 את ולנסיה. הקבוצה של שאראס פתחה יתרון דו ספרתי ברבע הראשון, ירדה למחצית בפלוס 17 והורידה הילוך במחצית השנייה, במהלכה ולנסיה לא הצליחה להתקרב. ברנדון דייויס הוביל את רשימת הקלעים של המנצחת עם 15 נקודות, קורי היגינס הוסיף 13 ורולנדס סמיתס תרם 10. מרטין הרמאנסון קלע 11 אצל המפסידה.

מאוחר יותר, ריאל מדריד גברה 70:72 על המארחת טנריפה וסידרה לנו קלאסיקו בגמר. טנריפה פתחה טוב יותר, עלתה ליתרון של 10 נקודות במחצית הראשונה וחזרה להוביל בהפרש זהה גם לקראת סוף הרבע השלישי, אלא שאז הבלאנקוס פתחו בריצת 3:17 שנמשכה לתוך הרבע האחרון, הפכו את התוצאה והמשיכו לניצחון. גרשון יאבוסלה סיים כקלע הבולט בשורות המנצחת עם 15 נקודות, שלהן הוסיף 8 ריבאונדים. פביאן קוזר קלע 13 לזכות ריאל. בצד המפסיד, גיאורגי שרמדיני הוביל עם 21 נקודות.