"ניהול משחק כמעט מושלם": ים מדר קונה את אמונו של אוברדוביץ'

שחקן פרטיזן בלגרד ים מדר | אתר רשמי, מתוך האתר של פרטיזן בלגרד

אחרי עוד משחק טוב מול קבוצת יורוליג, הישראלי מבסס את עצמו כרכז המוביל של פרטיזן בפתיחת העונה. בסרביה החמיאו: "שחקן מלהיב"

(גודל טקסט)

כשים מדר חתם בפרטיזן בלגרד, רבים תהו האם מדובר בהחלטה נכונה שתמשיך את גרף ההתקדמות שלו. אז נכון שעדיין מדובר בלא יותר ממשחקי הכנה, אבל אם לשפוט על פי קדם העונה, הרכז הישראלי הצעיר כבר עכשיו מרוויח את האמון של ז'ליקו אוברדוביץ', והדרך לעונת בכורה מרשימה בחו"ל נראית סלולה.

הסיטואציה של מדר נראית טובה בהרבה בהשוואה לחודש שעבר: מרכוס פייג' שישב על המשבצת שלו הועזב, קווין פאנגוס שהיה על הכוונת חתם בקליבלנד ולפי משחקי ההכנה, אוברדוביץ' משתמש בגארד הבכיר קווין פאנטר בעיקר בעמדה מספר 2.

נכון לעכשיו, המתחרה העיקרי (והכמעט יחיד) של מדר על מקום בחמישייה בעמדת הרכז הוא דאלאס מור, אקס הפועל תל אביב. כך או כך, עושה רושם שמדר מקבל קרדיט נרחב מאוברדוביץ'. גם במשחק החגיגי אתמול (חמישי) מול אלופת היורוליג אנאדולו אפס, המגמה נמשכה: מדר קיבל את המפתחות בעמדת הרכז (גם בזכות פציעה של גארד נוסף, אלכסה אברמוביץ'), ניפק 14 נקודות והיה שותף בכיר לניצחון היוקרתי 85:92, במשחק שנערך לעיני 15 אלף צופים.

זה היה ערב מרגש עבור פרטיזן, שערכה ערב הוקרה מיוחד לקפטן לשעבר נוביצה וליצ'קוביץ' שהודיע הקיץ על פרישה. מלבד הטקס המיוחד לכבודו של וליצ'קוביץ', האוהדים שגדשו את אולם שטרק ארנה בבלגרד ערכו מחוות פרידה מאולתרת מהמאמן האגדי דושאן איבקוביץ' שהלך לעולמו אתמול בגיל 77, וגרמו לאוברדוביץ' ולשחקן העבר סשה דנילוביץ' שנכח ביציע לדמוע.

על הפרקט, מדר המשיך לקבל קרדיט וגם להצדיק אותו. זה היה המשחק השני השבוע שמדר סיים עם מספר נקודות דו ספרתי מול קבוצת יורוליג (אחרי שקלע 19 וחילק 7 אסיסטים מול מונאקו). "מדר ניהל את המשחק בצורה כמעט מושלמת", כתבו באחד האתרים בסרביה, ובאתר אחר ציינו: "הוא שחקן מלהיב, וגם הפעם הציג יכולת טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי