ים מדר החטיא פעמיים על הבאזר, פרטיזן הפסידה לפנאתינייקוס

שחקן פרטיזן בלגרד ים מדר | אתר רשמי, פרטיזן בלגרד

הסרבים שמטו יתרון בן 19 נקודות, הרכז שפתח בחמישייה וקלע 15 נקודות לא הצליח למנוע הארכה והיוונים ניצחו 85:89. אוברדוביץ' התקבל בתשואות באתונה

(גודל טקסט)

קבוצות היורוליג ממשיכות להתכונן לעונה שבפתח והערב (שבת) פנאתינייקוס אירחה את פרטיזן בלגרד במסגרת טורניר ינאקופולוס, אשר מכבי תל אביב ביטלה את השתתפותה בו, כזכור. היוונים ניצחו 85:89 בתום הארכה, זאת לאחר שהסרבים שמטו יתרון בן 19 נקודות במהלך המשחק וים מדר פספס הזדמנות כפולה להעניק להם את הניצחון על הבאזר של הרבע הרביעי.

ז'ליקו אוברדוביץ' חזר לאואקה, האולם שבו חווה את ימיו המוצלחים ביותר כמאמן, והתקבל בתשואות על ידי כ-7,500 אוהדים ירוקים של הקבוצה המקומית. במשחק עצמו, המחצית הראשונה הייתה כולה של פרטיזן שהגיעה ליתרון השיא שלה במהלך הרבע השני, אולם לאחר ההפסקה פנאתינייקוס החלה לנגוס בהפרש והמהפך הושלם ברבע האחרון.

ים מדר, שפתח בחמישייה של הסרבים ושיחק כמעט 26 דקות שבהן קלע 15 נקודות, החטיא פעמיים בהתקפה האחרונה של פרטיזן ולא הצליח למנוע הארכה, שבה כאמור קבוצתו נכנעה לפאו. יחד עם זאת, גם במשחק הזה ניתן היה לראות עד כמה מעמדו של הרכז הישראלי הצעיר גבוה ברוטציה של אוברדוביץ', כאשר אפילו אחד העיתונאים הבכירים ביוון צייץ לאחר המשחק: "ז'ליקו אוברדוביץ' החליט שים מדר יהיה הרכז הפותח של פרטיזן. זה אחד הדברים המעניינים לעקוב אחריהם העונה, במיוחד אם אתה בוסטון סלטיקס".

יואניס פפאפטרו הוביל את קלעי המנצחת עם 20 נקודות, ג'רמי אוואנס וקנדריק פרי הוסיפו 15 נקודות כל אחד ואקס גלבוע/גליל ג'הייבה פלויד תרם 11 משלו. בקבוצה מבלגרד, זאק לידיי היה הבולט עם 17 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי