ספרופולוס: "אני מצפה ליכולת טובה יותר, סקוטי הוא המנהיג שלנו"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את היכולת, אבל נהנה מערב נפלא של כוכבו ב-68:69 על באיירן: "אנחנו לא בכושר הכי טוב שלנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נמתחה הערב (חמישי) ממש עד הבאזר, אבל בתום 40 דקות מרתקות ביד אליהו, גברה 68:69 על באיירן מינכן והכתירה את מחזור הפתיחה של היורוליג להצלחה. סקוטי ווילבקין השווה שיא קריירה ביורוליג של 28 נקודות והוביל את הצהובים לניצחון.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום הדרמה: "לא קל לנצח במשחק הפותח של העונה. הלחץ הוא על הקבוצה המארחת, היו לנו עליות וירידות במשחק. התחלנו עם הרבה התלהבות, סיימנו את הרבע הראשון עם הפרש מספיק טוב,. לבאיירן יש את האיכות, הם עצרו אותנו וזה השפיע על ההגנה שלנו. היינו רעים בהתקפה, לא היינו מתואמים ואפשרנו נקודות קלות במעבר, בגלל זה באיירן קלעו 26 נקודות. הם קלעו רק 10 נקודות ברבע האחרון, בגלל זה היה לנו הזדמנות לחזור, בעזרת כל הקבוצה אבל בעיקר בזכות הקליעות של סקוטי. הוא הראה שהוא המנהיג של הקבוצה".

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב
הגיבור של הצהובים הערב. ווילבקין | דני מרון

על היכולת: "אני מצפה שנשחק טוב יותר. לא משנה אם היינו מנצחים או מפסידים, הייתי אומר שאנחנו צריכים להשתפר, יש לנו הרבה שחקנים ששיחקו משחק ראשון ביורוליג, ומעכשיו הם ישחקו רק טוב יותר. אני מרוצה מהחזרה של האוהדים. אולם מלא אחרי עונה אחת ביורוליג. זה ניצחון חשוב, קשה אבל חשוב. הראינו את המנטאליות שלנו, שאנחנו לא מוותרים ונלחמים בכל משחק".

על מצב הקבוצה: "אני לא רוצה לחפש תירוצים, אבל האמת שאנחנו לא בכושר הטוב ביותר שלנו. ניסיתי לעצור את הקצב שלהם ברבע האחרון עם שני פסקי זמן, ובפסק הזמן האחרון ברבע האחרון אמרתי להם שאין לנו עוד אחד, שינינו הגנה, עשינו כמה עצירות, ודריק וויליאמס עשה כמה סלים עם הרבה תשוקה. צמצמנו את הפער עד שסקוטי השתלט על המשחק. שיחקנו הגנה טובה. נתחבר דרך אימונים אני לא מאמין שאנחנו צריכים משחק אימון נוסף".

מאמן באיירן מינכן אנדראה טרינקיירי: "זה היה משחק מדהים. אחרי שנתיים קשות להרגיש את הקהל ככה היה דבר גדול. היה לי עור ברווז, למכבי הייתה מחצית ראשונה גדולה, יצאנו בלי ניצחון, קלענו באחוזים טובים יותר, לקחנו יותר ריבאונדים, מסר יותר אסיסטים, ניצחנו במדד, והפסדנו בגלל הופעה גדולה של סקוטי ווילבקין. יכולנו לעשות הרבה דברים טוב יותר, אבל אנחנו לומדים לשחק במשחקים הללו כי ההכנה שלנו הייתה קשה בלי שישה שבעה שחקנים".

על אקס הצהובים, אותלו האנטר, שכיום משחק בבאיירן: "אותלו הוא שחקן נדיר, הוא שיחק בכל הקבוצות הגדולות ביורוליג, הוא שחקן שעוזר למאמן. הוא יודע איך להתכונן למשחק, הוא מדבר עם שחקנים צעירים. אותלו לא קלע את הזריקות עונשין היום. הוא חשוב מאוד בשבילנו. דשון תומאס הוא האולר השוויצרי שלנו, הוא שחקן רב מימדי, הוא משחק חזק בכל משחק. זאת התחלה טובה".

במחזור הבא תפגוש מכבי תל אביב את הכוכב האדום בלגרד למשחק בית נוסף ביורוליג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי