Sport1 Banner

יאניס ספרופולוס: "מוקדם מידי לבכות, יש לנו עוד דרך ארוכה"

שחקן מכבי תל אביב יפתח זיו עם המאמן יאניס ספרופולוס | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב הודה שקבוצתו שיחקה רע בהפסד הביתי 75:63 לכוכב האדום: "המטרה שלנו היא לא לאפשר לזה לקרות שוב"

(גודל טקסט)

הפרצופים של שחקני מכבי תל אביב אמרו הכול בתום ההפסד הביתי 75:63 הערב (חמישי) לכוכב האדום בלגרד במסגרת המחזור השני ביורוליג. הצהובים הגיעו למשחק בצורה נרפית ורדפו אחרי היריבה מהפתיחה, כאשר הסרבים – שהגיעו ללא מאיק צירבס וארון ווייט – ברחו ליתרון דו ספרתי כבר במהלך הרבע הראשון, ומאז לא הביטו לאחור. ניקולה קאליניץ' (19) והאקס נייט וולטרס (17) הצטיינו בעוד אצל המארחת בלט סקוטי ווילבקין (18) מתיאס לסור בבכורה סבירה (14).

במהלך המשחק הביעו חלק מאוהדי המארחת את זעמם על היכולת של השחקנים, כששריקות בוז נשמעו לא אחת מכיוון חלק מהיציעים. ברבע הרביעי נרשמה גם עזיבה של חלק קטן מהקהל, דבר שלא קרה בתקופה בה יאניס ספרופולוס מאמן את מכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין
הפרצופים אומרים הכול. ווילבקין | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "צריכים לברך את היריבים ששיחקו טוב מאיתנו היום. ידענו שזו קבוצה קשה, שמשחקת טוב מאוד בהגנה. התחלנו את המשחק לא טוב, איבדנו 8 כדורים ברבע הראשון, קלענו רק 10 נקודות, שיחקנו בקצב שלהם. חבל שזה קרה בבית שלנו, יש לנו דרך ארוכה לעשות. מוקדם מדי לבכות, נצטרך לעבוד קשה יותר, ללמוד מהטעויות שלנו. המטרה הבאה שלנו זה להתחבר, ללמוד מהמשחק הזה, ולא לאפשר לזה לקרות שוב".

על הסגל שלו אמר היווני: "אני בוטח בשחקנים שלי, ובאיך שהם עובדים. אני יודע שהיכולת שלנו לא מראה את זה, אבל אנחנו עובדים קשה, אני אופטימי שנשחק טוב בהרבה. המשחק שלנו שונה לחלוטין. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה וללמוד איך לשחק במשחקים הקשים האלה. אנחנו לא בכושר הטוב שלנו, האפקט של הקורונה עדיין בקבוצה, זה לא תירוץ, זה המציאות. אנחנו עוד לא מוכנים לשחק עדיין, יש לנו רצף של משחקים עכשיו. המשחקים האלה יעזרו לנו להיכנס לקצב".

מאמן הכוכב האדום דיאן ראדוניץ': "ברכות לשחקנים שלי על המשחק הטוב שלהם. היו לנו בעיות לפני המשחקים הראשונים של העונה, אנחנו עדיין באותה סיטואציה, אבל שיחקנו משחק טוב מאוד הגנתית וגם התקפית".

על היכולת של נייט וולטרס, שבלט מול קבוצתו לשעבר: "זה המשחק הכי טוב של נייט בכוכב האדום, לא רק העונה. בתחילת העונה הייתה בעיה, כי אחרי כמה ימים בהכנה הוא נפצע ובעשרת הימים האחרונים הוא מתקדם ממש יפה. הייתה לו מוטיבציה גדולה לשחק היום. אני מצפה ממנו לתת מה שציפינו כשהחתמנו אותו".

במחזור השלישי ביורוליג תצא מכבי תל אביב למשחק חוץ ראשון העונה, כאשר תתארח אצל מילאנו האיטלקית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי