עם הקול של מכבי תל אביב: קבוצות היורוליג הצביעו בעד הדחת ברתומאו

ג'ורדי ברתומאו מזכ"ל היורוליג | ברני ארדוב

דיווח: המנכ"ל הספרדי יסיים את תפקידו בסיום העונה לאחר ההצבעה בה השתתפו 11 הקבוצות המשוריינות. הספרדיות תמכו בהישארותו, צסק"א והיווניות בהדחתו

(גודל טקסט)

האם אנחנו בדרך לעידן חדש בכדורסל האירופי? על פי הדיווח של העיתונאי אריס ברקאס, נדמה שכן. קבוצות היורוליג הצביעו היום בעד הדחתו של המנכ"ל ג'ורדי ברתומאו, והמשמעות היא שהוא יסיים את תפקידו כבר בקיץ הקרוב.

בהצבעה השתתפו 11 הקבוצות המשוריינות המקוריות של המפעל מאז המעבר לפורמט החדש, כך ששתי הקבוצות שקיבלו רישיון בשלב מאוחר יותר, וילרבאן ובאיירן מינכן, לא היו זכאיות להצביע.

שמעון מזרחי מכבי תל אביב
שמעון מזרחי | מאור אלקסלסי

ההכרעה התקבלה על חודו של קול, שכן שש קבוצות הצביעו בעד הדחתו בעוד חמש קבוצות תמכו בהישארותו. אחת משש הקבוצות שהצביעו בעד הדחת המנכ"ל הספרדי היא מכבי תל אביב, שהפכה לאחרונה לאחת הקבוצות המזוהות עם המאבק להחלפתו. יחד עם הצהובים הצביעו בעד הדחתו אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, צסק"א מוסקבה, מילאנו וז'לגיריס. בעד השארת הספרדי בתפקיד הצביעו שלוש הקבוצות ממדינתו, ריאל מדריד, ברצלונה ובאסקוניה, יחד עם פנרבחצ'ה ואנדולו אפס.

ג'ורדי ברתומאו מזכ
יעבור לתפקיד ייעוץ? ג'ורדי ברתומאו | ברני ארדוב

המשמעות היא שברתומאו יסיים את תפקידו כבר ב-30 ביוני 2022, ועל פי הדיווח יוצע לו ככל הנראה להתמנות לתפקיד של יועץ להנהלה החדשה.