גיא גודס: "האם המצב מושלם? לא, אבל נצטרך לנצח"

מאמן הפועל חולון גיא גודס | דני מרון

לאחר הניצחון על בשיקטאש והעלייה לשלב הטופ 16, המאמן החדש יודע שחולון עוד צריכה להשתפר: "נעשה את זה צעד אחר צעד"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

בהפועל חולון חגגו הערב (רביעי) עם האוהדים לאחר הניצחון 68:74 על בשיקטאש שסידר לסגולים 1:2 בסדרת הפלייאין ומקום בשלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה של גיא גודס הוליכה כל המשחק, אך לא הצליחה לסגור עניין עד הדקה האחרונה, כאשר איש המשחק אדם סמית' (20) יחד עם מנקו ובורדיון ביצעו מהלכים מכריעים והצליחו לסגור את הניצחון ואת הכרטיס לטופ 16, שם יפגשו את לודוויגסבורג, גלאטסראיי והמנצחת בין ריגה לדיז'ון ביום שישי.

מאמן הפועל חולון גיא גודס אמר בסיום: "הקבוצה הזאת עברה זעזוע לפני שבוע. אנחנו עוד צריכים להשתפר כקבוצה. יש יתרונות, אבל יש גם חסרונות וראו את זה במשחקים האחרונים. אחד הדברים שאנחנו טובים בהם זה הגנה. אמרתי לשחקנים שדרך ההגנה ננצח משחקים ונחפש פיתרונות יצירתיים בהתקפה. אני שמח שהצלחנו להשיג את שני הניצחונות האלה, ועכשיו צריך לחשוב איך מוצאים פיתרונות להרבה אספקטים שעד עכשיו לא עשינו את זה. האם המצב מושלם? לא, אבל נצטרך לנצח משחקים".

שחקן הפועל חולון אדם סמית'
חולון חייבת ניצחון. אדם סמית' | דני מרון

גודס המשיך: "העומס יעלה בטופ 16, אבל יש פה חבר'ה שרוצים להקשיב ורוצים לנצח ונצטרך לקחת את זה צעד אחרי צעד. הדברים שהייתי צריך להביא לקבוצה הזו זה ניסיון, בעיקר משחקי נוקאאוט. למשחקי נוקאאוט צריך להביא קשיחות ואגרסיביות ואני שמח שעשינו את זה. ביום יומיים הקרובים נירגע כדי להתכונן בשבת לעוד משחק חשוב בגליל".

המצטיין אדם סמית' אמר בסיום: "במשחק הקודם היינו בפיגור רוב המשחק, אבל חזרנו מפיגור. הערב הם רדפו אחרינו. זה מה שיפה בכדורסל. כל משחק הוא סיפור אחר. בכל אימון אנחנו פשוט עובדים. אנחנו משחקים כל יומיים ככה שאין לנו זמן לחגוג. אני חושב שכל השחקנים באותו עמוד, כולנו רעבים ואנחנו מתקדמים ביחד. למרות העליות והמורדות אנחנו נשארים ביחד ומתגברים".

סייע בהכנת הידיעה אוהד שוירמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי