יותם הלפרין מאוכזב לאחר ההדחה: "הפעם זה היה יותר מידי"

מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין | דני מרון

מאמן הפועל ירושלים סיכם את העונה האירופית שהסתיימה לאחר ההפסד במשחק המכריע לפרומיטיי: "הפספוס שלנו היה במשחק השני"

(גודל טקסט)

הקיץ האיטי והמקרטע בבניית הקבוצה. בליץ ההחתמות ביום אחד. הכישלון תחת אורן עמיאל, והחלפתו ביותם הלפרין. ההתאוששות המרשימה. העלייה לפלייאין עם יתרון הביתיות. ההצגה במשחק הראשון. ההפסד הדרמטי בהארכה. והמרדף הסיזיפי בערב הגורלי של העונה האירופית, שהסתיים בהדחה.

רכבת ההרים של הפועל ירושלים בליגת האלופות הגיעה כבר הערב (חמישי) לתחנה הסופית, כשהפסידה 85:75 לפרומיטיי בארנה, נכנעה 2:1 בסדרה ושוב לא הגיעה לטופ 16 – כמו בעונה שעברה.

מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין עם אדם אריאל, רטין אובסוהאן, קייזר גייטס, ג'יילן אדאמס
מאוכזב. הלפרין עם שחקניו | דני מרון

"ברור שזו לא הייתה עונה אירופית טובה שלנו", הודה המאמן הלפרין. "כשמתחילים את העונה, הציפייה היא להגיע לשלבים גבוהים יותר. מגיע קרדיט לשחקנים, שעברו שינויים תוך כדי תנועה, וגם אנחנו כמועדון עברנו שינויים שפגעו בנו. אני מאוכזב, ולוקח הרבה אחריות על ההפסד הזה".

"גם כשהיינו בתקופה טובה, אמרתי שאנחנו קבוצה טובה שלומדת – אבל עדיין לא מספיק מאוזנת. זה פגע בנו היום. כבר חזרנו העונה מ-3:0 והתאוששנו, אבל הפעם זה היה יותר מדי. פרומיטיי שיחקה נכון מאוד, ומצאה את החולשות שלנו. ברמה ההתקפיים לא הצלחנו להתמודד איתה. כשמסתכלים על הסדרה, הפספוס שלנו היה במשחק השני באוקראינה, כשהובלנו בעשר הפרש ולא הצלחנו לנצח".

בנוגע לעתידו האישי, הוסיף הלפרין: "אני אדם מאוד לא קיצוני. כשהדברים הלכו טוב במשך שלושה חודשים, וניצחנו ויצאנו מהבור, לא חשבתי שיחתימו אותי לחמש שנים. גם עכשיו, כשהפסדנו והודחנו מאירופה, אני לא חושב שצריכים לפטר אותי מחר בבוקר. מתי שאעזוב, ואני לא יודע אם זה יהיה מחר או בעוד עשר שנים, אני רוצה שהשחקנים יהפכו להיות טובים יותר, וכדי לעשות זאת צריך להתמודד עם מכות קשות כמו זו שחווינו הערב".

שחקני פרומיטיי
שלטו במחצית הראשונה. שחקני פרומיטיי | דני מרון

פרומיטיי חגגה את העלייה לטופ 16, למרות שמאמנה ננו גינזבורג נשאר בבידוד בדניפרו ולא ניהל את שני המשחקים האחרונים, בגלל שנמצא חיובי לקורונה.

"היה קשה לחזור ולנצח פעמיים ברציפות", אמר עוזר המאמן מילנקו בויאצ'ביץ', שמילא את מקומו של הישראלי על הקווים. "בלי המאמן שלא היה איתנו, עשינו דבר גדול. לא שינינו את הטקטיקה, אלא הבאנו איתנו אופי והרבה מאמצים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי