מגי להט בבכורה המחודשת, הפועל חולון ניצחה 51:69 את לודוויגסבורג

טיירוס מגי, שחקן הפועל חולון | אודי ציטיאט

הרכש הטרי (19 נק') התחמם והוביל את הסגולים למחצית שנייה נהדרת וניצחון ראשון בטופ 16 בליגת האלופות. דאבל דאבל לרגלנד

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

אחרי הפסד מאכזב לדיז'ון במשחק הראשון בטופ 16, הפועל חולון רשמה ניצחון ראשון בשלב זה במסגרת ליגת האלופות של פיב"א אחרי שגברה הערב (רביעי) 51:69 על לודוויגסבורג הגרמנית. אחרי שהצרפתים ניצחו את גלאטסראיי במשחק המקביל, הסגולים ידעו שניצחון ביתי הוא הכרחי כדי להישאר בתמונת ההעפלה לרבע הגמר בפעם השנייה ברציפות.

רפי מנקו, שחקן הפועל חולון
הסגולים מחפשים ניצחון ראשון בשלב. מנקו | אודי ציטיאט

שתי הקבוצות נראו רע מאוד בצד ההתקפי במחצית הראשונה, שהסתיימה ב-21:22 סגול, ואת הרבע השלישי פתחה היטב דווקא האורחת שעלתה ל-30:35. באותו הרגע התעורר הרכש הטרי של הסגולים, טיירוס מגי, שקלע ארבע שלשות בהופעת הבכורה המחודשת מאז שחזר מסן פאבלו בורגוס הספרדית. השחקן הפך את התוצאה לקראת הרבע האחרון, בו הקבוצה של גיא גודס פתחה מבערים לעבר הפרש שכמעט הגיעה ל-20 נקודות. מגי סיים כקלע המוביל עם 20 נקודות, ג'ו רגלנד הוסיף דאבל דאבל של 10 נקודות ו-14 אסיסטים. ג'סטין סיימון קלע 17 נקודות עבור הגרמנים, בדיוק שליש ממה שקלעה כל הקבוצה המפסידה.

אדם סמית', שחקן הפועל חולון
חולון תשמור על הבית? סמית' | אודי ציטיאט

מהלך המשחק

רבע 1: הגרמנים החלו את המשחק עם שתי קליעות קלות מתחת לסל וחטיפה שהובילה להתקפה מתפרצת ויתרון 3:6. פרדריק בורדיון איזן מחוץ לקשת, טיירוס מגי שעלה להופעת בכורה מחודשת קבע 9:11 סגול. טרמל דארדן בן ה-40 הטביע לקראת סיום הרבע וקבע 11:13 ללודוויגסבורג.

רבע 2: חולון הפכה ל-13:14 בפתיחת הרבע, אך טקלה קוטון הגיב עם שלשה קשה. בורדיון דייק שוב מחוץ לקשת וקבע 18:19 למארחת, ואדם סמית' קטע בצורת של שלוש דקות ללא נקודה משני הצדדים בדרך ל-18:22. ג'ונה רדבאו חתם את המחצית עם שלשה, הפועל חולון ירדה להפסקה ביתרון 21:22.

שחקן הפועל חולון פרדריק בורדיון מול שחקן לודוויגסבורג טקלה קוטון
מחצית רעה התקפית. בורדיון מול קוטון | אודי ציטיאט

רבע 3: כריס ג'ונסון החל את המחצית עם סל ועבירה, אך החטיא את זריקת העונשין. אחרי חמש נקודות רצופות של הצהובים, ג'ונסון איזן ומסר אסיסט לסטיב זאק שקבע 28:29. אחרי החטאת עונשין של ג'ונה רדבאו, אית'ן האפ ליקט ריבאונד התקפה, הטביע וקבע 30:33 לאורחת. האפ הגדיל את היתרון לחמש, מגי הקטין ל-35:33. שלשה נוספת של הרכש הטרי של גודס צימקה ל-37:36. ההתעוררות של מגי התעוררה עם שתי שלשות נוספות – 39:42 לחולון בסיום הרבע.

שחקן הפועל חולון טיירוס מגי מול שחקן לודוויגסבורג ג'ונה רדבאו
שחקן הפועל חולון טיירוס מגי מול שחקן לודוויגסבורג ג'ונה רדבאו | אודי ציטיאט

רבע 4: ג'ו רגלנד סידר אסיסט לזאק, קלע, ומצא את זאק באלי – הופ שקבע 41:48 לחולון. המומנטום נמשך עם שלשות של רגלנד ורפי מנקו, שקבעו 43:59. ג'סטין סיימון צימק, אך רגלנד ומגי שוב צלפו בדרך ל-46:65. אחרי מחצית שנייה נהדרת, הפועל חולון ניצחה 51:69.

קלעו להפועל חולון: טיירוס מגי 19, כריס ג'ונסון 12, ג'ו רגלנד 10 (14 אסיסטים), סטיב זאק 9, רפי מנקו 7, פרדריק בורדיון ואדם סמית' 6 כ"א. שותפו ולא קלעו: גיא פניני ומייקל קייזר

קלעו ללודוויגסבורג: ג'סטין סיימון 17, אית'ן האפ 12, ג'ונה רדבאו 9, טקלה קוטון 5, יוהאנס פטריק 4, טרמל דארדן וג'יימס וודארד 2 כ"א. שותפו ולא קלעו: יורמאן פולאס ברטולו, יונאס וולפהרת' בוטרמן, לוקאס הרצוג.