לארקין חתם לשנתיים נוספות באנאדולו, לאסו חזר לאימוני ריאל

play
שחקן אנאדולו אפס שיין לארקין חוגג את הזכייה ביורוליג | אתר רשמי, אנאדולו אפס
ניצחון אחד מאליפות: פנרבחצ'ה הביסה 78:93 את אנאדולו אפס 02:02

זוכת היורוליג שמרה על הכוכב וכללה בחוזה סעיף יציאה ל-NBA, אותו על פי דיווח הגארד יוכל לנצל כבר בקיץ הנוכחי. המאמן שלקה בהתקף לב שב לשגרה

(גודל טקסט)

אחרי שתי זכיות רצופות ביורוליג, אפס אנאדולו ממשיכה בהרכבת הסגל המפלצתי שמאיים לזכות בתואר אירופי שלישי ברציפות. הטורקים שהחתימו את וויל קלייברן ונמצאים במו"מ מתקדם עם סנטר מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' הודיעו היום (שישי) כי כוכב הקבוצה שיין לארקין חתם על חוזה לשנתיים נוספות, בהן על פי ההערכות ירוויח 3.5. מיליון דולר לעונה.

שיין לארקין שחקן אנאדולו אפס
ממשיך באיסטנבול. לארקין | אימג'בנק GettyImages, Seskim Photo/MB Media

הגארד האמריקאי בן ה-29 יפתח את עונתו החמישית באיסטנבול, כאשר בארבע הקודמות הוא רשם שתי זכיות ביורוליג, שתי אליפויות טורקיה וזכייה אחת בגביע הטורקי. אגב, בימים אלה אנאדולו משחקת בסדרת גמר פלייאוף הליגה הטורקית, אך היא בפיגור 2:0 נגד פנרבחצ'ה שזקוקה לעוד ניצחון אחד כדי לחגגו אליפות.

בחוזה החדש נכלל סעיף ליציאה ל-NBA, ועל פי דיווח ב"יורוהופס" הוא יוכל להפעיל אותו כבר בקיץ הנוכחי, אם וכאשר תגיע ההצעה שתשכנע אותו לחזור לארצות הברית. העיתונאי הליטאי דונאטאס אורבונס דיווח כי קבוצתו של דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, התעניינה בגארד.

* בספרד ריאל מדריד עדיין ממתינה לראות מי תבטיח את מקומה בגמר הפלייאוף אליו היא כבר העפילה, אבל עד שתתברר זהות היריבה מבין ברצלונה וחובנטוד בדאלונה, היום התייצב לאימון המאמן פאבלו לאסו, לראשונה מאז שלקה בהתקף לב בתחילת השבוע וכידוע לא ניהל את משחק הניצחון שקבע 0:3 בסדרה נגד באסקוניה. לאסו שוחח עם הצוות והשחקנים ועלה על בגדי אימון, אך לא העביר אותו בשלב זה.