חובר לדונצ'יץ' בדאלאס? טיילר דורסי הודיע לאולימפיאקוס ופנר שיחתום ב-NBA

play
לאן עכשיו? דורסי | GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
ריאל מדריד אלופת ספרד אחרי שהשלימה 1:3 בסדרה נגד ברצלונה 03:13

אקס מכבי תל אביב שהפך לאחד המלפפונים החמים באירופה, חוזר ל-NBA אחרי שלוש שנים ועשוי לחתום במאבריקס. נדוביץ' חוזר לכוכב האדום

(גודל טקסט)

טיילר דורסי הפך בשבועות האחרונים לאחד המלפפונים החמים ביורוליג, אבל נראה שפניו מועדות ל-NBA. לפי דיווחים ביבשת, השוטינג גארד בן ה-26 הודיע לאולימפיאקוס ופנרבחצ'ה שהתחרו על שירותיו באירופה, שהוא מתכוון לחזור לארצות הברית אחרי שלוש שנים.

מרבית ההערכות הן שדורסי קיבל חוזה מדאלאס, אצלה ערך אימונים אישיים בתקופה האחרונה והרשים מאוד את הצוות המקצועי. המאבריקס צפויים להחתים את דורסי על חוזה מובטח, ולסדר לו מקום בקו האחורי לצד לוקה דונצ'יץ', בתקווה שיהנה מיכולת המסירה הפנומנלית של הסלובני ויקלע מחוץ לקשת באחוזים גבוהים.

טיילר דורסי, שחקן אולימפיאקוס
קיבל את מבוקשו. דורסי | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

מבחינת אולימפיאקוס מדובר במכה משמעותית. מלבד דורסי, שחקן מפתח נוסף בהעפלה של הקבוצה לפיינל פור בעונה שעברה, סשה וזנקוב, צפוי לעבור ל-NBA. הפורוורד הבולגרי מחוזר על ידי סקרמנטו וכל הסימנים מראים שגם הוא יעזוב הקיץ.

במקביל, גם היריבה המושבעת פנאתינייקוס ספגה אבידה לא קלה. לפי דיווחים בסרביה, נמניה נדוביץ' שהיה הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה בשנים האחרונות, עזב וסגר את תנאיו בכוכב האדום בלגרד, הקבוצה בה החל את הקריירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי