דיווח בספרד: פקונדו קמפאסו סיכם על חזרתו לריאל מדריד

הרכז הארגנטינאי בן ה-31 ישוב לקבוצה בה הצטיין וזכה ביורוליג פעמיים לפני שעבר לדנבר נאגטס בסוף 2020. בעונת השיא שלו באירופה, רשם 9.9 נקודות ו-7.1 אסיסטים למשחק

(גודל טקסט)

בדומה למרבית קבוצות היורוליג שהתחמשו בצורה משמעותית לקראת העונה שבפתח, גם סגנית אלופת אירופה ריאל מדריד צירפה שלושה שחקנים בכירים בדמותם של מריו הזוניה, דז'נאן מוסא וסרחיו רודריגס, אך מסתמן כי ההחתמה הגדולה ביותר שלה צפויה להגיע בימים הקרובים: בספרד דווח היום (שני) כי הרכז הארגנטינאי פקונדו קמפאסו בדרך חזרה לבלאנקוס, כאשר הצדדים נמצאים בשיחות לסגירת פרטי החוזה של השחקן.

קמפאסו בן ה-31, ששיחק ארבע עונות בריאל מדריד וזכה ב-11 תארים קבוצתיים, כולל שתי זכיות ביורוליג, עזב את הקבוצה מבירת ספרד לטובת דנבר נאגטס מה-NBA בסוף 2020. בעונתו הראשונה מעבר לים הרכז היה חלק אינטרגלי מהרוטציה של מייק מאלון, אך בעונה האחרונה מעמדו פחת משמעותית, כאשר לאורך הקיץ קמפאסו לא הצליח למצוא קבוצה חדשה ב-NBA.

פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד
בקרוב שוב בריאל מדריד. פקונדו קמפאסו | GettyImages

הארגנטינאי התבסס כאחד הרכזים הטובים ביותר באירופה לפני שיצא לליגה הטובה בעולם. בריאל הוא נבחר פעמיים לחמישיית העונה בליגה הספרדית, הוכתר למצטיין בסדרת הגמר של 2019 ובגביע המלך ב-2020, כשגם בסופרקאפ נבחר ל-MVP פעמיים. בנבחרת ארגנטינה הוא רשם הצלחה לא פחות גדולה, כאשר לפני שלוש שנים היה מהכוכבים הגדולים בקבוצה שהגיעה עד גמר אליפות העולם, שם נכנעה לספרד. הלילה קמפאסו השלים עם נבחרתו זכייה באליפות אמריקה, בתום ניצחון 73:75 על ברזיל המארחת בגמר.

קמפאסו הוא השחקן הארגנטינאי השני שיוצא מריאל מדריד ל-NBA בשנים האחרונות, רק כדי לשוב אליה כעבור תקופה לא ארוכה. כזכור, גבריאל דק עשה את הקפיצה ב-2021, אך חזר למדים הלבנים אחרי מספר חודשים שבהם לא הצליח להשתלב באוקלהומה סיטי ת'אנדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי