ברק פלג: "השחקנים שלי גיבורים". עמית שמחון: "הכי מאושרים שיש"

הכריע את המפגש בבלגיה. שמחון | מאור אלקסלסי

הקבוצות הישראליות רשמו ערב מוצלח ביורופקאפ. בכפר בלום סימנו ניצחון ראשון והמאמן החמיא: "השחקנים נופלים מהרגליים". בבלגיה הפועל חיפה ניצחה את אנטוורפן משלשת ניצחון של הישראלי: "אין מאושר ממני שהקבוצה סומכת עליי"

(גודל טקסט)

הקבוצות הישראליות רשמו אמש (רביעי) ערב מוצלח מאוד ששיפר את מצבם לקראת המאבק על העלייה לשלב הבתים השני. הפועל גליל עליון גברה על קמניץ 73:78 והפועל חיפה ניצחה את אנטוורפן בבלגיה 55:56 עם שלשת ניצחון דרמטית של עמית שמחון.

בכפר בלום סימנו ניצחון ביתי ראשון באירופה שהצמיד את החבורה האדומה לראשות הבית לאחר שבאמברג הפסידה בצורה מוזרה ליילי מקוסובו בגרמניה. הקבוצה של ברק פלג גברה על קבוצה לא חלשה מגרמניה. "אני חייב להחמיא לשחקנים הם די גיבורים עם העומס שנופל עליהם, זה גם נופל על די מעט שחקנים", סיפר המאמן, "ניסיתי להרחיב את הרוטציה מבחינת הדקות כדי להגיע לסוף המשחק יותר רעננים, מה שהיה קשה לנו באילת. אנחנו נופלים מהרגליים. המסגרת הזאת של היורופקאפ היא שונה, כדורסל טיפה שונה, זה מאתגר אותנו מבחינת ההכנה. היינו מוכנים טקטית מאוד נגד קבוצה שמשחקת בסגנון שונה. הניצחון הזה מראה לי שאנחנו יכולים להתמודד ברמה הטקטית".

עמית שמחון, הפועל חיפה
שלשת ניצחון דרמטית. עמית שמחון | מאור אלקסלסי

בבלגיה חגיגה אמיתית של הפועל חיפה אחרי שלשת הניצחון של עמית שמחון כשכל השחקנים של הקבוצה רצו לחבק אותו וגם המאמן שרון דרוקר נראה קופץ מאושר. "משחק סופר קשה. האמת, דברים לא התחברו לנו כל המשחק אבל באמת נלחמנו ובשיניים נשארנו במשחק", סיפר שמחון, "אין מאושר ממני שהקבוצה סומכת עלי שבסוף המשחק היקי חדר ומצא אותי. אין מאושר ממני בשביל המועדון הזה, בשבילנו. חוזרים הביתה הכי מאושרים שיש".

שרון דרוקר הוסיף: "הבנו מה זה אירופה על בשרנו, קרב חפירות עם גדלים וכוח. אני חושב שהם שלטו במשחק רוב הזמן אבל נשארנו קרוב כל הזמן. דאגנו להישאר קרוב וכשהייתה לנו את ההזדמנות הזאת, את החדירה של היקי שהוא מצא את עמית, עמית לקח את האחריות וקלע שלשת ניצחון. זה ניצחון מתוק לקחת פה ואנחנו כבר ממשיכים בלוח משחקים צפוף אבל כיף לנו לחזור לארץ אחרי ניצחון כזה. משחק חוץ שני שלנו ושבוע הבא יש לנו משחק אחד נוסף בטורקיה, לא קל אבל החבר'ה עומדים בגבורה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי