יחזור לירושלים? גייטס נדחק מהרוטציה בסין

יינסי גייטס
יינסי גייטס | צילום: עדי אבישי

קבוצתו של הסנטר המושאל צירפה את סמואל דאלמברט. החיזוק לאלופה מתחת לאף

(גודל טקסט)

יינסי גייטס נדחק הצדה מהרוטציה ועשוי לשוב לירושלים. הקבוצה הסינית שלו שאנשי פנג'יו (Shanxi Fenjiu) החתימה את הסנטר סמואל דאלמברט, ששיחק ב-15 השנים האחרונות ב-NBA. עשר מתוכן אותן עונות בילה בפילדלפיה והשאר בחמש קבוצות שונות, האחרונה שבהן היא ניו יורק ניקס.

למרות שגייטס נותן עונה לא רעה (16.4 נקודות ו-8.6 ריבאונדים ב-29 דקות בממוצע למשחק), הקבוצה מדשדשת במקום ה-15 מתוך עשרים עם מאזן עגום של 11:7 לקראת סיום הסיבוב הראשון. תקציבה של שאנשי הוא אחד הגבוהים בליגה ובמועדון לא מוכנים לקבל עונה פושרת ללא העפלה לפלייאוף, ולכן הוחתם דאלמברט.

גייטס משחק בדרך כלל בעמדה מספר 4, אבל למרות זאת סביר להניח שדאלמברט ינגוס גם בכמות הדקות שלו ולא מן הנמנע ששחקנה המושאל של הפועל ירושלים ייחתך מהקבוצה עוד לפני תום העונה הסדירה, שנגמרת ב-5 בפברואר. 

לאחר שהאלופה העפילה לשלב הבא ביורוקאפ, ההנהלה מעוניינת להחתים גבוה בשביל לעבות את הקו הקדמי. לאור ההתפתחויות בגזרת גייטס, לא מן הנמנע שהוא יהיה הגבוה שיצטרף. יחד עם זאת, יש לציין כי הוא לא הגבוה האידיאלי שהצוות המקצועי מעוניין בו. פרנקו מעוניין בסנטר "אמיתי" ולא שחקן בעמדה מספר 4 כמו גייטס, שלא ניחן במשחק הגנה משובח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי