אלון: מצפה לאליפות. התקציב לא הבעיה

אלון ופרנקו
אלון ופרנקו | צילום: דני מרון

בעלי הפועל ירושלים דיבר ב-103FM על היורוליג, הלפרין ועתידו של פרנקו

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הגיעה לסיכום עקרוני לשלוש השנים הבאות עם ארגון יול"ב והבעלים אורי אלון הסביר את התפנית בראיון לתכנית הספורט של רדיו 103FM. "רוח הדברים ביורוליג הוא שרוצים להכניס את מימד הספורטיביות ליורוליג, זה חשוב לי אישית. הם אומרים: 'בוא תוכיח את עצמך בזירה האירופאית, אליפות או לא אליפות'". 

"התקציב זו לא הבעיה שלנו, הקבוצות שהגיעו לגמר היורוקאפ אין להן תקציב יותר גבוה מלהפועל ירושלים", הבהיר אורי אלון. "הייתה בעיה אחרת שנטפל בה. אני חושב שבנינו קבוצה שהרבה יותר מתאימה לליגה הישראלית מאשר לאירופה. זה ארגון שאנחנו חייבים ללמוד אותו ונגיע לשם. נשתפר". 

על הכשלון באירופה אמר: "המאמן לא אחראי, אנחנו מערכת וכולנו אחראים לטוב ולרע. האחריות היא קודם כל שלי. יש בעלי מקצוע שמייעצים לי, אבל אני מקבל את ההחלטות והאחריות היא עליי. ציפיתי שניקח אליפות תוך 3 שנים ונגיע ליורוליג דרך האליפות. הדברים השתנו ולא צריך לחשוש להתאים את עצמנו". 


אורי אלון, מחפש הצלחה באירופה (דני מרון)

כשנשאל מתי יגיע לסיכום עם יותם הלפרין על המשך הדרך, השיב אלון: "מאמין שבקרוב". על עתידו של דני פרנקו אמר: "אני רוצה לראות איך ניראה עד סוף העונה, רוצה לראות איך ניראה בפלייאוף. אני מצפה שהקבוצה הזו תיקח אליפות שניה ונמשיך את ההתקדמות שלנו באירופה. דני עושה עבודה מצוינת בעיקר בארץ. כרגע זה לא עולה לדיון". 

"בשבועות האחרונים לא היה לי ספק איזה מפעל עדיף להפועל ירושלים, שזה יורוליג או יורוקאפ", המשיך אלון. "אני לא קובע את כל הדברים וצריך לעבוד עם מה שיש. אני תומך במפעל ספורטיבי ובמצב שנוצר זה המפעל הכי טוב להפועל ירושלים. לא ויתרתי על כלום, אני אומר לג'ורדי (ברטומאו) אותו דבר שהתחרותיות חשובה. אני לא יכול לשנות היום סדרי עולם". 

"שלוש שנים זה החוזה שהם הציעו לקבוצות מסוימות כמו ירושלים, גלאטסראיי ואחרות שעוד יכריזו עליהן", הסביר הבעלים. "אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו באירופה. אנחנו אולי הקבוצה הכי טובה בארץ בשנתיים האחרונות, אבל באירופה לא הייתה הצלחה. אני מתכוון לשפר את זה, מאוד חשוב לי שירושלים תצליח באירופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי