מכבי ראשון לציון בדרג השני לקראת הגרלת היורוקאפ

מכבי ראשון לציון
מכבי ראשון לציון | עדי אבישי

היריבות ייקבעו ביום שישי הקרוב בברצלונה, ולקבוצה של גיא גודס צפויה הגרלה נוחה בשל מיקומה בדירוג. אלכס צ'ובורביץ' עשוי להצטרף בקרוב לסגל סגנית האלופה, שהודיעה לאיתי שגב כי לא ימשיך

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון דורגה בדרג השני לקראת הגרלת המשחקים של היורוקאפ. סגנית האלופה תשחק בעונה הקרובה במפעל השני בחשיבותו באירופה, אותו מפעיל ארגון היול"ב, שמפעיל גם את היורוליג. הכתומים נמצאים בקבוצת הדירוג השנייה מתוך שש, שעשויה להבטיח לה הגרלה "נוחה" באופן יחסי. הגרלת המשחקים תתקיים ביום שישי הקרוב בברצלונה, ונציגי הקבוצה הישראלית יהיו היו"ר יצחק פרי והמנכ"ל גלעד זיו.

שיטת הניקוד באירופה נשענת על הצלחותיה של מכבי תל אביב בעבר, במפעלים אותם מארגן היול"ב, ועניין זה צפוי לבוא לטובתו של גיא גודס וקבוצתו. אוניקיס קאזאן, גלאטסראיי וריטאס וילנה שובצו עם ראשל"צ בדרג השני, ושאר הדרגים שובצו כך:

דרג ראשון – מלאגה, דרושאפקה, פרומיתאס ולוקומוטיב קובאן.
דרג שלישי – בודוצ'נוסט, צדביטה לובליאנה, אולם וטופאש בורסה.
דרג רביעי – חובנטוד בדאלונה, אנדורה, לימוז', אולדנבורג
דרג חמישי – מונאקו, פרטיזן בלגרד, טרנטו, ברשיה.
דרג שישי – ונציה (אלופת היורופקאפ), נאנטר, וירטוס בולוניה, אסקו גדיניה.

בסגל הקבוצה מבית מכבי חתומים כיום שלושה זרים – דרל מונרו, אלכס המילטון וג'ורדן סווינג. בגזרת הישראלים נמצאים עוז בלייזר, אדם אריאל, נמרוד טישמן ונועם דוברת. אלכס צ'וברוביץ', שבעונה החולפת היה שייך להפועל ירושלים, עשוי להצטרף לסגל ולהחליף את איתי שגב, שקיבל הודעה כי לא ימשיך בעונה הבאה.

גיא גודס. לו ולקבוצתו לא צפויה הגרלה קשה (עדי אבישי)
גיא גודס. לו ולקבוצתו לא צפויה הגרלה קשה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי