צפו: ראשל"צ הובסה ע"י פרומיתיאס במחזור הפתיחה ביורוקאפ

גיא גודס
גיא גודס | עדי אבישי

חבורתו של גיא גודס הפסידו 88:55 על ידי היוונים בביתם והם יקוו לרשום ניצחון בכורה במפעל נגד וירטוס בולוניה. ג'ורדן סווינג בלט בחבורה הישראלית עם תשע נקודות, מנגד כריס באב הצטיין עם 19 נקודות

(גודל טקסט)
מכבי ראשון לציון פתחה הערב (רביעי) את העונה האירופית שלה במסגרת הירוקאפ בה לא שיחקה אף קבוצה ישראלית בעונה במשחק הביתי נגד פרומיתיאס פטראס היוונית במחזור הראשון של שלב הבתים, אך לצערה היא ספגה תבוסה כואבת של 88:55 והיא תקווה במחזור הבא נגד וירטוס בולוניה להשיג ניצחון בכורה.


היוונים הראו עליונות מהפתיחה וכבר פחות מארבע דקות הם הובילו 0:11, ראשון לציון עלתה על לוח התוצאות כשנותרו 5:19 דקות לסיום הרבע לאחר שלשה של ג'ורדן סווינג. ראשון לציון התעוררה והורידה את הפער לשמונה נקודות בזכות חמש נקודות רצופות של דוון סאדלר, אבל המארחת חזרה לריצה נוספת וכבר בתום הרבע הראשון הובילה 13:29.


המגמה המשיכה גם ברבע השני, פרומיתיאס פטראס עלתה ליתרון 20 הפרש בדרך ל-13:33. הקבוצה הישראלית מנגד פתחה בריצת 0:7 והורידה למינוס 11, אבל בדיוק כמו ברבע הראשון, זה לא הרשים את היוונים שירדו להפסקה ב-33:52.


המחצית השנייה הייתה כצפוי גארבג' טיים אחד גדול, האורחת המשיכה בשלה וסיימה את הרבע השלישי ביתרון של 44:71 ושתי דקות לסיום כבר עלתה לפלוס 30 בדרך ל-53:84 חד צדדי, וזה נגמר עם הפסד כואב של 88:55.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי