צפו בתקציר: מכבי ראשל"צ הובסה 96:77 על ידי וירטוס בולוניה

ג'יאמפאולו ריצ'י
ג'יאמפאולו ריצ'י | אתר היורוקאפ

שבוע אחרי ההפסד הביתי לפרומיתיאס, החניכים של גיא גודס לא עמדו בקצב של היריבה האיטלקית ולמרות מחצית ראשונה שקולה התפרקו ברבע הרביעי. 18 נק' של המילטון לא עזרו מול 21 של המצטיין גיינס

(גודל טקסט)

המחזור השני של היורוקאפ נפתח הערב (רביעי), כאשר מכבי ראשון לציון רשמה הפסד שני ברציפות 77:96 לוירטוס בולוניה. הכתומים התארחו באיטליה בתקווה להשיג ניצחון בכורה במפעל, לאחר התבוסה 88:55 לפרומיטאס פטרס בשבוע שעבר, אך כשלו במשימה. אלכס המילטון בלט עם 18 נקודות, ג'ורדן סווינג תרם 17. האיטלקים מנגד, השיגו ניצחון שני ברציפות לאחר שניצחו 79:92 את אולם במחזור הפתיחה. מילוש תאודוסיץ' רשם משחק סולידי עם 11 נקודות וארבעה אסיסטים, פרנק גיינס הצטיין עם 21.

המשחק נפתח בצורה מאוזנת, כששתי הקבוצות חיפשו את ההזדמנות לברוח. המארחת עשתה זאת ראשונה, שתי דקות לסיום הרבע, כשעלתה ליתרון 12:21, בעקבות ריצת 3:10. ראשון לציון לא נבהלה וירדה לסיום הרבע הראשון בפיגור 24:18 לאחר סל של עוז בלייזר על הבאזר. המקומיים פתחו חזק את הרבע השני ובזכות שלשה של פיליפו פתחו פער של 12 נקודות, הם שמרו על היתרון, שעמד על 33:43 שתי דקות לסיום המחצית, אך ריצת 2:7 של האורחת בהובלתם של דריל מונרו ואלכס המילטון הורידו את חניכיו של גיא גודס בפיגור 45:40 למחצית.

ראשון לציון פתחה טוב מאוד את החצי השני ואף עלתה ליתרון 50:52 לאחר שלשה גדולה של אדם אריאל, שחתמה ריצת 2:9. וירטוס בולוניה, הגיבה בריצת 7:21 משלה, בעיקר בזכות דקות מצוינות של סטפן מרקוביץ' שקלע שלוש שלשות במהלך הרבע, אותו סיים עם 11 נקודות. את הרבע השלישי סיימה בולוניה ביתרון 59:71. ברבע האחרון הכתומים פשוט התפרקו לאור יכולת נהדרת של האיטלקים, שעלו כבר ליתרון 69:89 ארבע דקות לסיום, לאחר שלשה של פרנק גיינס, הקלע המוביל של וירטוס הערב עם 21 נקודות. זה כבר היה יותר מדי עבור הקבוצה הישראלית שרשמה הפסד 77:96 מול היריבה האיטלקית.

סטפן מרקוביץ'. גמר את הסיפור ברבע השלישי (אתר היורוקאפ)
סטפן מרקוביץ'. גמר את הסיפור ברבע השלישי (אתר היורוקאפ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי