באירופה קשה לה: צפו בראשל"צ מפסידה 103:89 לאולם

זוראן דראגיץ', פרדריק בורדיון
זוראן דראגיץ', פרדריק בורדיון | אתר היורוקאפ

אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, הכתומים נכנעו בפעם הרביעית ביורוקאפ נגד הגרמנים שרשמו ניצחון בכורה. 20 נקודות של ג'ורדן סווינג ו-18 של אלכס המילטון לא הספיקו מול ערב מפלצתי של זוראן דראגיץ', שקלע 33

(גודל טקסט)
מכבי ראשון לציון נחלה הערב (שלישי) את הפסדה הרביעי ביורוקאפ, כשנכנעה 103:89 לאולם בגרמניה בסיום משחק הפכפך. הכתומים דווקא הגיעו במומנטום חיובי למשחק אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, אך נפלו דווקא נגד קבוצה שלא ניצחה במפעל עד הערב.


גיא גודס פתח בחמישייה עם אלכס המילטון, פרדריק בורדיון, ג'ורדן סווינג, דריל מונרו וג'ונתן וויליאמס. הקבוצה מעיר היין נקלעה לפיגור 14:4 כבר אחרי ארבע דקות, אך חזרה למשחק עם ריצת 0:15 ונטלה את ההובלה. ההגנה של הכתומים הייתה רחוקה משיאה הערב ואחרי רבע שני שבו ספגו 28 נקודות, הם אפשרו לגרמנים לפתוח פער ולרדת להפסקה ביתרון 47:55.


ראשון לציון פתחה את הרבע השלישי עם ריצה נוספת של 0:12, כשוויליאמס התאושש ממחצית ראשונה ללא נקודות, קלע את ארבע הראשונות שלו ויחד עם המילטון החזיר לכתומים את ההובלה, בהפרש של ארבע נקודות. אבל דווקא אחרי התחלה טובה למחצית השנייה, אולם שוב השתלטה על העניינים עם ריצת 4:17 משלה. פתיחה טובה של ג'ורדן סווינג ברבע המכריע אפשרה לקבוצה של גודס לצמק את הפיגור לשלוש בלבד, אבל ההגנה הרעה נמשכה ודרק וויליס הפגיז שלוש שלשות רצופות כדי להעלות את הגרמנים ליתרון דו ספרתי שבעצם גמר את המשחק.




זוראן דראגיץ' הסלובני, אחיו של גוראן ממיאמי היט, היה כוכב הערב עם 33 נקודות. וויליס הוסיף דאבל-דאבל מפלצתי של 19 נקודות ו-16 ריבאונדים. בצד של ראשון לציון, סווינג סיים עם 20 נקודות. המילטון הוסיף 18, בורדיון 17 ובלייזר קלע 15.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי