צפו: הפסד חמישי ביורוקאפ לראשון לציון, 88:77 לפרומיתיאס

אוקטביוס אליס
אוקטביוס אליס | אתר היורוקאפ

הקבוצה מעיר היין ממשיכה להתקשות באירופה ונכנעה ליוונים, למרות חזרה מפיגור דו ספרתי ו-20 נקודות של אלכס המילטון. נועם דוברת היווה את נקודת האור, עם 12 נקודות ב-15 דקות. ביורוקאפ, נס ציונה נותרה מושלמת

(גודל טקסט)

לא קלים חייה של מכבי ראשון לציון ביורוקאפ. הכתומים הצליחו לחזור מפיגור דו ספרתי והתקרבו למרחק שתי נקודות בלבד ברבע האחרון, אבל נוצחו 88:77 על ידי פרומיתיאס היוונית וספגו את הפסדם החמישי העונה מתוך שישה משחקים. היוונים, להם זה היה ניצחון חמישי במפעל, שמרו על מקומם בראשות בית א'.

אלכס המילטון, פרדריק בורדיון, ג'ורדן סווינג, ג'ונתן וויליאמס ודריל מונרו פתחו בחמישייה של גיא גודס. אחרי רבע ראשון צמוד שהסתיים ב-17:20 ליוונים, הקבוצה מעיר היין נעצרה בהתקפה ומנגד ספגה מטווח שלשות מידיהם של כריס באב, צ'ייס פילר ואולקסנדר ליפוביי, שפתחו פער דו ספרתי עבור פרומיתיאס והורידו אותה ביתרון 30:43 להפסקה.

דקות טובות של סווינג ובורדיון קירבו את הכתומים למינוס שבע באמצע הרבע השלישי, אבל המארחים שמרו על טווח ביטחון ושלשה של נועם דוברת קבעה 54:63 לפרומיתיאס, עשר דקות לסיום. היוונים פתחו טוב יותר את הרבע האחרון ועלו שוב ליתרון דו ספרתי, אבל המילטון המשיך להצטיין וצימק את ההפרש לשבע פעם נוספת ובהמשך, שלשות של אדם אריאל ודוברת קיזזו ל-67:69 בלבד לטובת הביתיים, אבל דווקא בדקות המכריעות ראשון לציון נתקעה פעם נוספת ואפשרה ליוונים לברוח שוב, בדרך לניצחון.

הרבו לקלוע למכבי ראשון לציון: אלכס המילטון 20 נקודות, ג'ונתן וויליאמס 13, נועם דוברת 12, ג'ורדן סווינג 9, פרדריק בורדיון 8.


גודס. החיים ביורוקאפ לא קלים (עדי אבישי)

קבוצה כתומה אחרת, עירוני נס ציונה, רשמה הערב את ניצחונה השלישי מתוך שלושה משחקים במסגרת היורופקאפ כשגברה 90:92 על זוולה ההולנדית באולם לב המושבה. קורי פישר הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות עם 20 נקודות, להן הוסיף שבעה אסיסטים. ג'רמי האלוול תרם 16 נקודות, ג'ף וויטי רשם דאבל-דאבל של 14 ו-11 כדורים חוזרים. גם רביב לימונד היה בין המצטיינים, עם 15 נקודות ושישה אסיסטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי