צפו בתקציר: מכבי ראשל"צ הפסידה 85:79 לווירטוס בולוניה בבית

אלכס המילטון
אלכס המילטון | אתר היורוקאפ

הכתומים כבר הובילו 17 הפרש ברבע השלישי, אבל קאמבק אדיר בהובלת מילוש תאודוסיץ' (18 נק') נתן לאיטלקים רבע רביעי מפלצתי שהותיר את גודס בתחתית הבית. וויליאמס (11 ריב') והמילטון הצטיינו עם 19 נק' כל אחד

(גודל טקסט)

בצל המצב הביטחוני ואי הוודאות, מכבי ראשון לציון אירחה הערב (רביעי) את וירטוס בולוניה במטרה להשיג ניצחון שני במסגרת היורוקאפ ולשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא. הכתומים של גיא גודס היו קרובים, אך לבסוף נכנעו 85:79 והתרחקו מאוד מהמקום הרביעי.

פרדריק בורדיון העלה את ראשל"צ ראשונה על הלוח עם שלשה מהירה וקלע גם את הנקודה מקו שסחט יחד איתה, אבל האיטלקים לא נבהלו וחזרו לשוויון 6:6. היתרון הראשון שלהם היה במצב של 11:12, אבל גם אז הם לא הצליחו לברוח. ג'ונתן וויליאמס נתן למארחת 12:15, מילוש תאודוסיץ' השווה בשלשה הראשונה של וירטוס, אבל וויליאמס ונועם דוברת עם שלשה משלו העלו את ראשל"צ ל-15:21. בעזרת וינס האנטר הצליחה בולוניה לחזור ואף סיימה את הרבע ביתרון , 22:25.

וירטוס הגדילה את היתרון ברבע השני עם נקודות של ג'וליאן גאמבל, אבל ראשון חזרה ל-30:30 בזכות סל יפה של אלכס המילטון. הרכז אף החזיר את הכתומים ליתרון, אבל בולוניה לא ויתרה ונותרה צמודה לאורך כל הרבע. בורדיון הוסיף להוביל את הקבוצה מעיר היין וג'ורדן סווינג הוסיף נקודות משלו כדי לסיים את המחצית ב-45:47 ביתי.

תאודוסיץ'. משחק אדיר של הסרבי (אתר היורוקאפ)
תאודוסיץ'. משחק אדיר של הסרבי (אתר היורוקאפ)

האיטלקים פתחו טוב יותר את הרבע השלישי, ושלשה של פרנק גיינס נתנה להם 47:50, אבל שם הם נעצרו. המילטון, בלייזר ובעיקר בורדיון החזירו את ראשון ליתרון, המשיכו לקלוע מכל מקום והובילו את ראשל"צ לריצת 2:22 מטורפת שנתנה להם יתרון דו ספרתי, 52:69. בולוניה חזרה מעט לקראת סיום הרבע, שנגמר עם 60:69 בזכות נקודות של האנטר.

ניסיון הקאמבק מצד החבורה של אלכסנדר ג'ורג'ביץ' נמשך בתחילת הרבע הרביעי, ושלשה אדירה של תאודוסיץ' צימקה ל-2 בלבד ב-68:70. דיוויד קורנו הוסיף שלשה משלו שחתמה ריצת 1:20 איטלקית והחזירה את האורחת ליתרון, ודוברת איבד כדור כדי לגרום למצב להיראות יותר גרוע. ויליאמס עצר 10 דקות ללא סל שדה כשצימק ל-72:76 אבל שלוש דקות לסיום, ראשון לא נראתה במצב לנצח את המשחק. תיאודוסיץ' קלע פעמיים מהקו ונתן לווירטוס 76:82, ובלייזר סחט עבירה וגם קלע כדי לצמק להפרש 3 בלבד חצי דקה לסיום. בסופו של דבר זה לא עזר, ועד הסיום וירטוס קלעה עוד שלוש נקודות כדי לסיים את המשחק בניצחון 79:85.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי