צפו בתקציר: מכבי ראשל"צ סיימה את דרכה ביורוקאפ עם 77:75 למונאקו

ג'ורדן סווינג
ג'ורדן סווינג | טוויטר

הכתומים נוצחו בפעם השישית במסגרת האירופית ואיבדו סיכוי לעלות שלב, למרות שנשארו צמודה ליריבה לאורך כל הערב. ג'ורדן סווינג הוביל את הקלעים שלה עם 19 נקודות, נוריס קול כיכב בשורות המנצחים עם 18

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון ממשיכה להתקשות ביורוקאפ והערב (רביעי) רשמה את הפסדה השישי העונה במפעל, כשנוצחה 77:75 על ידי מונאקו הצרפתית. קבוצתו של גיא גודס, שהצליחה לגבור על היריבה מהנסיכות בבית מכבי לפני כחודש, הקשתה עליה גם במשחק החוץ ולא אפשרה לה לברוח ליתרון גדול, אך גם לא הייתה חדה מספיק בשביל להשתלט על המשחק בדקות המכריעות. ההפסד משאיר את ראשון לציון במקום האחרון בבית א'.

הצרפתים ברחו ליתרון 2:9 מהיר בפתיחה, אבל ראשון לציון השיבה בריצת 4:17 בהובלת וויליאמס ובורדיון, שקלעו יחד 12 נקודות ברבע הראשון כדי להוריד את קבוצתם ביתרון 15:19 בסיומו. נקודות של המילטון וסווינג עוד שמרו על הפער בתחילת הרבע השני, עד שהצרפתים נכנסו לקצב כשבאקנר, לקומב ואקס מכבי תל אביב נוריס קול תרמו נקודות חשובות כדי להפוך את התוצאה ל-33:40 למונאקו בהפסקה.

שלשות של אדם אריאל וג'ורדן סווינג החזירו את הקבוצה מעיר היין למינוס נקודה בלבד עם פתיחת הרבע השלישי, אך לקומב ובאקנר המשיכו בשלהם ותרמו סל כל אחד בצד השני. וויליאמס וסווינג שוב קירבו את ראשל"צ ובורדיון הוסיף חמש נקודות רצופות כדי להחזיר את היתרון לכתומים, אך המארחת לא ויתרה ובתום 30 דקות של כדורסל, לוח התוצאות הראה שוויון 60:60.


גודס. החיים לא קלים ביורוקאפ (עדי אבישי)

לקומב התחיל את הרבע הרביעי עם ארבע נקודות מהירות והקבוצה מהנסיכות פתחה פער של חמש נקודות, המילטון עם סל ואריאל עם שלשה השאירו את האורחים בעניינים. קול קבר שלשה וקואטארה הוסיף סל כדי להעלות את ההפרש לשש, אבל טישמן ו-וויליאמס שוב צימקו ל-71:73. באקנר וקואטארה קלעו שתיים כל אחד, המילטון מזער נזקים מהעבר השני וסווינג עוד הספיק לקזז את ההפרש לנקודה בלבד, חמש שניות לסיום, אבל איבד את הכדור בהזדמנות האחרונה לקבוע הארכה והשאיר את הניצחון בידי הצרפתים.

הרבו לקלוע למונאקו: פול לקומב 19 נקודות, נוריס קול 18, אריק באקנר 16, יאקובה קואטארה 13.

הרבו לקלוע למכבי ראשל"צ: ג'ורדן סווינג 19 נקודות, ג'ונתן וויליאמס 15, אלכס המילטון 14, פרדריק בורדיון 11.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי