עדיין בחיים: 74:76 למכבי ת"א על ססארי

לנדסברג ואופייבו בחיבוק מנצח
לנדסברג ואופייבו בחיבוק מנצח | צילום: אודי ציטיאט

ללא פרמאר וסמית', הצהובים רשמו ניצחון חוץ ראשון העונה ביורוליג. לנדסברג בלט עם 19 נקודות

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שיחקה הערב (חמישי) באיטליה נגד ססארי וניצחה בסיום דרמטי 74:76. הצהובים ידעו שהפסד עלול לחרוץ את גורלם ביורוליג, הם כבר הוליכו ביתרון דו ספרתי אך האיטלקים ידעו לחזור בעיקר בסיום, עם שלשות של אקס מכבי, מרקיז היינס.

 

הצהובים חסרו את ג'ורדן פרמאר הפצוע בשריר הירך כאשר דווין סמית' שהיה בספק להתמודדות, ישב על הספסל ולא שותף. סילבן לנדסברג בלט עם 19 נקודות, גיא פניני תרם 16 משלו.

 

 

הצהובים פתחו עם 0:8 מהיר, אך האיטלקים שבו לעניינים, אך לנדסברג ופניני שמרו את הצהובים ביתרון קטן עד להפסקה שהסתיימה ב-33:40. ברבע השלישי מכבי רצה לפער דו ספרתי, אך היינס ביום נהדר עם 26 נקודות, ניסה לרמוז כי מכבי טעתה בשחרורו.

 

ברבע האחרון מכבי שמרה על הפער הקטן, הרבה בזכות פניני, אך ממש לקראת סיום, היינס צימק ל-74:71. הצהובים עלו בזכות סל של פניני ל-74:76, אך בהתקפה האחרונה, היינס נחסם, ואקס נוסף, ג'ו אלכסנדר ניסה לנצח את המשחק מחוץ לקשת, ללא הועיל.

 

מהלך המשחק

 

רבע 1

 

ססארי פתחה עם מרקיז היינס, מתאו פורמנטי, כריסטיאן איינגה, בריאן סאקטי וג'רוויס ורנאדו. מכבי ת"א פתחה עם טיילור רוצסטי, סילבן לנדסברג, גיא פניני, בריאן רנדל וארינזה אונאקו.

 

הספסל הצהוב. התלהבות ותמיכה (צילום: אודי ציטיאט)

 

הצהובים פתחו נהדר, לנדסברג צלף שתי שלשות, אונואקו קלע פעמיים מהקו ו-0:8 למכבי ת"א. ססארי הגיבה בשתי שלשות של מרקז היינס וצימקה ל-13:12. סילבן לנדסברג קלע 10 נקודות ברבע שהסתיים ב-15:20 לזכות מכבי תל אביב.

 

רבע 2

 

לנדסברג פתח אעת הרבע עם עוד שלשה, גיא פניני הוסיף שתי שלשות משלו ויחד עם עוד אחת של בראין רנדל הצהובים עלו ליתרון דו ספרתי – 22:32. סל של רנדל הגדיל את היתרון של מכבי ל-12 נקודות, ססארי צימקה ל-36:31 ובסיום הרבע, 33:40 לזכות הצהובים שקלעו שמונה שלשות עד להפסקה מול ארבע של ססארי.

 


רנדל עולה לסל. מכבי תעלה שלב? (אודי ציטיאט)

 

רבע 3

 

בפתיחת הרבע הגדילה מכבי תל אביב את יתרונה. רוצ'סטי העלה אותה ליתרון שיא של 37:50. סדרת איבודי כדור וריצת 0:6 של האיטלקים צימקו את ההפרש ל-52:45. שלשה של אוחיון העלתה שוב ל-45:55, יום גדול לצהובים מחוץ לקשת. היינס בסל ועבירה וצימק ל-57:52 בסיום הרבע השלישי.

 

רבע 4

 

שלשה של גיא פניני העלתה את יתרון מכבי ל-54:62, היינס לא ויתר וצלף ומתפרצת של ססארי צימקה ל-66:63 אבל אופייבו החזיר ל-69:63. היינס קלע שתי שלשות נוספות והיתרון צומק ל-76:74 בלבד.

 


רוצ'סטי זוכה לרגעים של שמחה (אודי ציטיאט

 

 

הכדור אצל האיטלקים והמתח בשיאו. היינס נחסם, אלכסנדר לקח את הכדור וזרק לשלוש. הכדור פגע בטבעת והמשחק הסתיים. ניצחון שני העונה לצהובים וראשון במשחק חוץ – 74:76.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי