העתק הדבק: מגמת שיפור תחת טבק

בנדר ורנדל. ניסים ונפלאות
בנדר ורנדל. ניסים ונפלאות | צילום: דני מרון

השלשות מזכירות את גולדן סטייט, ההגנה התייצבה וגם הכושר

(גודל טקסט)

שוב ההיררכיה, שוב היא זו שקיימת כאן ומתחילה להתבהר תחת ז'אן טבק. מכבי תל אביב יודעת שבכל אופן גם אחרי הדרבי כל העיניים שלה לטורקיה. לחתוך את המשחק עם באמברג ולהדביק את אותה יכולת בטורקיה מול דרושאפקה.

 

נחזור להיררכיה. היא בעצם קבעה שרוצ'סטי הוא הפוינט גארד המוביל ויוגב עולה מהספסל  ,כשאנו פוזלים על פארמר וחושבים על שיחרור או טרייד, וכמובן הוזכר והודגש עוד בימיו של גודס כי עמדה מספר 2 של מכבי היא זו של לנדסברג ששוב סיים כקלעי הבולט.

 

 

פתאום לפניני יש משקל רציני כי סמית' הוא שחקן משלים ולא הכוכב. הוא כבר לא ה"Go To Guy" שמכבי החתימה לשלוש שנים יקרות אשתקד.

 

הדרבי שחשוב בעיקר לשמעון מזרחי והאוהדים המסורים של שתי הקבוצות שמביאות נוסטלגיה כדי לעורר עניין הוא למעשה משחק תקוע ולא באמת מעניין.

 


סמית' חוגג עם החברים. כבר לא ה-כוכב (דני מרון)

 

מכבי תצטרך לעשות העתק של המשחק מול באמברג. ועדיין, כל מי שפוגש אותי ויודע שמדובר במישהו שכדורסל משחק אצלו תפקיד שואל: "מה עם מכבי?".

 

ההשפעה של טבק עובדת מהר, גם בהגנה, גם במשחק על הגבוה הפנוי וכמובן השלשות. ובכן קראתי שפופוביץ' מסאן אנטוניו לא אוהב את הקליעה הזו, אך גם אמר שאי אפשר לא להשתמש בה כי היא מנצחת משחקים. תסתכלו על גודלן סטייט חברים.

 

כמובן שהכדור הולך פנימה, או בחדירה והוצאה החוצה, או מהפוסט בחזרה – זה נשק מאוד קטלני. השלשה הזו גם הורגת את היריב כשהיא באה במתפרצת, במיוחד עם שחקן כמו רוצ'סטי.

 


לנדסברג. נשק קטלני 3 (דני מרון)

 

16 השלשות שקלעה מכבי היו נשק מרהיב וגם כזה שפתח פנטזיות לעוד ערב כזה בטורקיה, במכבי ראינו כבר דברים מדהימים.

 

אבל יש גם מה לשפר. ארינזה אונואקו צריך להוציא כדור החוצה. אי אפשר כל הזמן להסתמך על הסלים שנכנסים בפוקס. לנדסברג חייב ללמוד לשמור על העמדה שהוא תופס בפוסט כי הוא המפתח שמכבי יכולה ללכת אליו.

 

וגם בנדר שעקבו אחריו מה-NBA, אז כדאי שיוותר על הובלת כדור בשלב זה במיוחד עם דקות מוקצבות וייתן את הכדור לרכז להוביל אותו. יום אחד הוא ייקח ריבאונד וסיים אותו מחוף אל חוף. תהיה רגוע, זה יגיע.

 


טבק. כבר משפיע (דני מרון)

 

מכבי בכושר לשחק כדורסל 40 דקות. ציון 10 לטבק על ההגנה שבנה. היא תוכל להשיג הרבה העונה בעקבות השיפור הזה.

 

אני חושב שזה לא רעיון רע בכלל שמכבי תמשיך את מאמציה והשיפור שלה בתקופה האחרונה דווקא ביורופקאפ השנה. היא תלך רחוק יותר במפעל הזה, במיוחד אם גם תפגוש את ירושלים שם. זה יצור המון עניין וכמובן יציל עונה שלמה כי הרי בשנה הבאה יש 30 משחקים מובטחים.

 

האם השיפור בכושר הוא ההבדל בין התקופות של גודס לטבק. אין לי תשובה, אבל אני מאחל להם שיעלו לטופ 16 ועם השדרוג הנוכחי זה יכול לקרות.

 

נ.ב

גור שלף מוכיח שוב ושוב שרק שחקני עבר הם אלה שצריכים לפרשן. זה מרגיש  בבית וקרוב מאוד לפרקט. לא כל אחד יכול להעביר לצופה את החוויה האמיתית והאותנטית. צריך לעשות גם לגור שלף הפרשן-השחקן cut and paste.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי