אל תספידו אותה: 67:86 לריאל מדריד במינכן

סרחיו יול בניצחון הגדול במינכן
סרחיו יול בניצחון הגדול במינכן | צילום: אתר היורוליג

הבלאנקוס הביסו את באיירן, והותירו סיכוי להגיע לטופ 16. צדביטה עלתה

(גודל טקסט)

.המחזור התשיעי בשלב הבתים ביורוליג הסתיים הערב וקבע כמה עובדות ובראשון: אלופת אירופה, ריאל מדריד, הותירה לעצמה סיכוי טוב להגיע לטופ 16 אחרי ניצחון ענק במינכן על באיירן 67:86

 

צדביטה זאגרב הופתעה בביתה על ידי ארמאני מילאנו 85:82, אך בשל ההפסד המינימאלי, הבטיחו הקרואטים את מקומם בטופ 16.

 

 

באיירן מינכן – ריאל מדריד 86:67

 

הגרמנים קיוו לניצחון בדרך לטופ 16, אך הם הובסו בביתם על ידי אלופת אירופה. הפתיחה הייתה שייכת לבאיירן מינכן שהוליכה בהפסקה 36:38. המשחק הוכרע למעשה ברבע השלישי שבו ניצחה ריאל מדריד 13:29. התבוסה הושלמה ברבע הרביעי – 16:21 לבלאנקוס.

 

חלום הטופ 16 של אלופת אירופה נותר בחיים ויוכרע במחזור האחרון בבית המותח כל כך. גוסטבו איון בלט בריאל מדריד עם 22 נקודות, סרחיו יול הוסיף 18. לבאיירן מינכן הרבה לקלוע קיי. סי. ריברס 22 נקודות, דיון תומפסון הוסיף 10.

 

צדביטה זאגרב – ארמאני מילאנו 85:82

 

הקרואטים הופתעו בביתם על ידי האיטלקים אך למרות ההפסד, צדביטה הבטיחה את עלייתה לטופ 16 בזכות הניצחון באיטליה בתשע נקודות הפרש בסיבוב הקודם.

 

האיטלקים נלחמו לכל אורך המשחק וכבר הובילו ביתרון של עשר נקודות במהלך הרבע הרביעי, אך סיום מצוין של צדביטה, הביא להפסד מינימאלי, והקרואטים חגגו באולמם עלייה לשלב הבא.

 

מירו בילאן בלט בין קלעי צדביטה עם 23 נקודות, מרקו אראפוביץ' הוסיף 16 נקודות. רובי האמל קלע 21 נקודות למנצחת, ג'אמל מקליו הוסיף 15.

 

שטרסבורג – חימקי מוסקבה 78:69

 

הרוסים בשלב הבא אחרי ניצחון החוץ בצרפת. אלכסיי שווד הוליך את קלעי חימקי עם 23 נקודות, קייל ווימס הרבה לקלוע למארחת, 14 נקודות.

 

פנרבחצ'ה – הכוכב האדום בלגרד 61:79

 

למרות שהבטיחו זה מכבר את עלייתם לטופ 16, הטורקים לא ויתרו לרגע והביסו בביתם את הסרבים שימתינו למחזור האחרון בשלב הבתים בתקווה להעפיל בכל זאת לשלב הבא. 

 

אקפה אדו הרבה לקלוע לזכות פנרבחצ'ה, 13 נקודות, מרקו סימונוביץ' בלט בקרב קלעי הכוכב האדום עם 15 נקודות.

 

פנאתינייקוס – ז'ילונה גורה 51:82

 

פאו הביסה בביתה את הפולנים והבטיחה גם היא את מקומה בטופ 16. ניק קלאת'ס הצטיין עם 18 נקודות וזכה לסיוע של ג'יימס גיסט שתרם 14 משלו, במשחק שלכל אורך הדרך היה בידיים של הירוקים.

 

מתיוש פוניטקה קלע 11 נקודות והיה הקלע הבולט של הפולנים, שבשבוע הבא ישחקו את משחקו האחרון לעונה זו ביורוליג וימשיכו את דרכם האירופית ביורוקאפ בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי