הכוכב האדום בפנים; בארסה, ריאל וצסק"א ביחד

מסתבר שגם גל מקל החמיץ את הטופ 16
מסתבר שגם גל מקל החמיץ את הטופ 16 | צילום: AFP

הסרבים גברו על באיירן ועלו לטופ 16, הקטאלונים קיבלו יריבות קשות

(גודל טקסט)

הכוכב האדום בלגרד זכתה בכרטיס האחרון לטופ 16 אחרי שניצחה 76:85 בבית את באיירן מינכן.

 

ברצלונה הפסידה בקרב על המקום ראשון בבית 3 לקובאן 78:74 והמשמעות מבחינתה היתה נפילה לבית הקשה יותר בשלב הבא עם ריאל מדריד וצסק"א שניצחה 76:88 במלאגה בקרב על ראשות הבית של מכבי תל אביב. הצהובים, כזכור, לא יהיו בטופ 16.

וכך נראים שני הבתים.

 

בית 5: פנרבחצ'ה, אנאדולו אפס, פנאתינייקוס, דרושפאקה, לוקומוטיב קובאן, מלאגה, הכוכב האדום בלגרד, צדביטה זאגרב.

 

בית 6: אולימפיאקוס, ברצלונה, באמברג, חימקי מוסקבה, צסק"א מוסקבה, ריאל מדריד, קוצ'ה לבוראל ויטוריה, ז'לגיריס קובנה.

 

 

הכוכב האדום – באיירן 76:85

 

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הגורלי והמכריע עם אותו מאזן והיה ברור לשתיהן כי ניצחון ולו בנקודה אחת, יספיק כדי לזכות בכרטיס לשלב הבא.

 

ואכן קיבלנו משחק לוהט באולם פיוניר, כאשר הכוכב האדום בלגרד השלימה את תמונת העולות לטופ 16 אחרי ניצחון 76:85 על באיירן מינכן. הגרמנים נשרו ליורוקאפ, שנה שנייה ברציפות.

 

באיירן כבר פיגרה 23:10 אך ביצעה מהפך ענק בדרך ליתרון 54:65 לקראת סיומו של הרבע השלישי. אלא שהרבע האחרון היה שייך כל כולו לסרבים שניצחו בו 11:29 והבטיחו את ניצחונם הגדול.

 

קווינסי מילר בלט בין קלעי הכוכב האדום בלגרד עם 21 נקודות ו-10 ריבאונדים, מייק קלע 17 נקודות וקטף 9 ריבאונדים ומרקו גודוריץ' הוסיף 16 נקודות.

 

את קלעי באיירן מינכן הוביל דושקו סבאנוביץ' עם 19 נקודות ו-6 ריבאונדים, דיון תומפסון קלע 17 נקודות וקיי. סי ריברס הוסיף 10.

 

באיירן כבר לא תיקח שני תארי אליפות באירופה (אתר היורוליג)

 

לוקומוטיב קובאן – ברצלונה 74:78

שתי קבוצות כבר הבטיחו את עלייתן לטופ 16 זה מכבר ובכל זאת, חזינו במאבק ענק ברוסיה כששתיהן רצו לנצח ולהימנע מהבית הקשה יותר בטופ 16, שבו נכללות בין השאר אולימפיאקוס וריאל מדריד.

לוקומוטיב קובאן המפתיעה, עשתה זאת עם ניצחון 74:78. בעקבות ניצחונה היא הבטיחה את מקומה בבית בו ישחקו בין השאר פנרבחצ'ה, פנאתינייקוס, דרושפאקה וצדביטה זאגרב.

היא נמנעה מבית עם אולימפיאקוס, ריאל מדריד, המנצחת בין מלאגה לצסק"א, חימקי מוסקבה, באמברג וז'לגיריס קובנה, בית שבו תשחק המפסידה, ברצלונה.

מלקולם דילייני הוביל את קלעי קובאן עם 19 נקודות, אנתוני רנדולף הוסיף 16 נקודות. חואן קרלוס נבארו בערב ענק קלע 22 נקודות לזכות הקטאלונים אנטה טומיץ' הוסיף 17 נקודות.

 

במשחקים נוספים: ז'ילונה גורה – קרשיאקה 83:81(השתיים נשרו ליורוקאפ), מילאנו – לימוז' 77:69, אולימפיאקוס – אנדולו 81:68.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי