"מכבי זה מועדון של ניסים, הכל יכול להיות"

לנדסברג. הפך לכוכב של טבק
לנדסברג. הפך לכוכב של טבק | צילום: עדי אבישי

לנדסברג לקראת דרושאפקה (20:45): "אפילו כשזכינו ביורוליג התחלנו חלש"

(גודל טקסט)

עם שני ניצחונות וסיוע תוצרת מוסקבה, מכבי ת"א תגיע לרגע האמת של העונה האירופית שלה כשתתפגוש ב-20:45 בטורקיה את דרושאפקה.

 

ניצחון של 11 הפרש יקנה לצהובים מקום בטופ 16, דבר שנראה די דמיוני לפני הגעתו של המאמן, ז'אן טבק. אחד הגורמים למפנה הוא הגארד סילבן לנדסברג שעושה רושם כי קיבל את המפתחות מהקרואטי. לנדסברג שידרג את ממוצע הנקודות שלו תחת טבק ל-17 בממוצע למשחק. "לא התחלנו את העונה כמו שרצינו, אך הגענו למצב שבו הכל בידיים שלנו", אמר הגארד בראיון לאתר היורוליג.

 

 

"טבק הוא מאמן גדול", החמיא למאמן החדש. "הוא מצליח ליישם את הרעיונות שלו איתנו. זה לא קרה בהתחלה, אבל עבדנו קשה ולמדנו אותו. הניצחון על באמברג זו תוצאה של העבודה הזאת איתו".

 

על המשחק בססארי בו לקח אחריות אמר: "חסרו לנו דווין סמית' וג'ורדן פרמאר וידעת שזה הרגע. לא רק אני הייתי טוב, גם פניני נתן דקות גדולות וגם טיילור רוצ'סטי. זה היה משחק שחובה היה לנצח אותו".

 


טבק. "מאמן גדול, עדיין לומדים אותו" (דני מרון)

 

לנדסברג התייחס גם לדגשים של טבק: "הוא מאמן עם אוריינטציה הגנתית. אנחנו מפעילים לחץ על הכדור, יותר אגרסיביים. היה קשה ללמוד אותו, ואנחנו עדיין בתהליך שיפור. רואים וידאו, לומדים מהטעויות הקטנות. מה שצריך זה להמשיך בדרך הזו ולקוות שנשיג את התוצאה הרצויה במשחק הבא".

 

"לא היה קל להתמודד עם ההפסדים האלו. כמו בכל מועדון גדול, מצפים מאיתנו לנצח בכל משחק. אנחנו אחראים לגורל שלנו עכשיו ופשוט צריכים לבוא ולתת את שלנו", התייחס הגארד להפסדים בפתיחת העונה תחת גיא גודס.

 


לנדסברג בפעולה. "חסיד של עבודה קשה" (דני מרון)

 

"אני אחד מארבעה שחקנים שהיו שותפים לסגל שזכה ביורוליג לפני שנתיים. זו פחות או יותר קבוצה חדשה. בתור הוותיקים אנחנו תמיד מנסים לשמור על אחידות הקבוצה. גם בעונה ההיא לא היתה לנו התחלה טובה. במועדון כמו מכבי הכל יכול לקרות – זה מועדון עם ניסים".

 

על יכולת הקליעה שלו לאחרונה אמר: "אני מתאמן קשה כדי לשמור על זה. אני חסיד גדול של עבודה קשה לאורך כל הקריירה שלי. להגיע שעות לפני אימון או אחרי אימון כדי לעשות את הדברים הנחוצים, לזרוק לסל. אני לא היחיד שעושה את זה. הדבר הגדול בקבוצה הזאת הוא שאני מרגיש כמו כולם – יש לנו את אותה מטרה".

 


לנדסברג. זיכרונות מתוקים (עדי אבישי)

 

ואיך מנצחים ב-11 או יותר? "אנחנו צריכים לנסות להמשיך בעקרונות ההגנתיים שלנו, לשחק אגרסיבי. להגיע לזריקות שאנחנו רוצים וכמובן לקלוע אותן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי