רנדל: "היינו נחושים לצאת עם ניצחון ויהי מה"

רנדל. מבינים מצוין את המצב
רנדל. מבינים מצוין את המצב | צילום: אודי ציטיאט

הפורוורד: "כולם נלחמו ורצו, מקווים שהתקופה הזו נגמרה". פרמאר יחזור בהדרגה

(גודל טקסט)

"נשארנו בחיים וזה הכי חשוב. זה היה ניצחון קריטי. השחקנים שיחקו הגנה חזקה ומכך אני בהחלט מרוצה",  אמר ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב לאחר ה-74:76 באיטליה על ססארי, "סבלנו מבעיית עבירות, אולי בגלל שהם רצו יותר מדי ושמרו חזק, אבל נשארנו ביחד והשחקנים עזרו אחד לשני והגיבו טוב למצב".

 

 

טבק הוסיף: "היינו בהרכב לא עמוק בגלל פציעות ועבירות, אבל השגנו את הניצחון שכל כך היינו זקוקים לו גם לטבלה וגם לביטחון. עכשיו צריך לבנות מומנטום חיובי. אם נמשיך לעשות הגנה כמו שעשינו הערב ונדאג שכולם יהיו בריאים, נוכל להמשיך ולנצח".

 

 

"במצב אליו נקלענו הכי חשוב הוא הניצחון, ואת זה עשינו", סיכם גיא פניני, "ברור שהיינו יכולים וצריכים לעשות את זה יותר קל, כי כבר היינו כמה פעמים ביתרון גדול. כל עוד יש לנו סיכוי להגיע לטופ 16, נעשה הכל כדי להגיע לשם".

 

פניני. "גם אם לא יפהף גם אם הולך קשה, העיקר הניצחון" (אודי ציטיאט)

 

הפורוורד הוסיף:  "גם אם הכדורסל לא יפה, גם אם הולך קשה – השורה התחתונה היתה להשיג את הניצחון בכל מחיר. אסור גם לשכוח ששיחקנו בלי שני שחקנים מאוד חשובים (דווין סמית' וג'ורדן פארמר)".

בראיין רנדל הודה: "המשחק הפך בסיום להרבה יותר צמוד ממה שרצינו, אבל בהחלט שלטנו במשחק לכל אורכו.

"אנחנו שמחים שהשגנו ניצחון חוץ שהיה כה חשוב לנו. שיחקנו חזק והיינו מאוד נחושים לצאת מכאן עם ניצחון ויהי מה, והגישה הזו עזרה לנו. כולם, מהראשון ועד האחרון, נלחמו ותרמו להשגת המטרה. אנחנו מבינים מצוין את המצב והתקופה מאוד לא פשוטה עבורנו, אבל אנחנו מקווים שהיא מאחורינו. נמשיך לשחק בכל הכוח עד הרגע האחרון", אמר לסיכום.

במקביל, בדיקת MRI שעבר התברר כי פרמאר סובל רק ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא מקרע בשריר. יחזור בהדרגה לפעילות. לא ישחק ביום שני, ובקבוצה ינסו להכשירו לבאמברג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי