בלי כוונה: טבק עשוי להרוויח בגלל שהרוטציה התקצרה

טבק ורוצ'סטי. משחק מפנה?
טבק ורוצ'סטי. משחק מפנה? | צילום: אודי ציטיאט

פניני פרח בלי סמית', רוצ'סטי ובנדר השתלבו. לייזי מסמן "וי" ודואג לפרמאר

(גודל טקסט)

היררכיה. שאלנו איך בונים אותה ואת מי שמים בכיר ברוטציה ואת מי לא. ז'אן טבק היה צריך לתמרן בסגל שלא הוא בנה. ה-74:76 על ססארי הוא עוד נס מדהים למכבי שייזכר לדורות. למכבי יש קבוצה טובה, אך במשחק הזה היה נס היררכי.

 

לפעמים יש יותר מזל משכל והפעם הפציעות של פארמר וסמית' הצילו את הקבוצה וההיררכיה העתידית. ועכשיו להסבר.

 

 

דווין סמית' איבד המון מהאתלטיות שלו ולא יכול ליצר סל באחד על אחד וניזון מקליעות לבד. וכשפניני הוא עושה את אותו דבר, לא היה צורך בסמית' הפצוע.

 

ומה לגבי פרמאר? לא אפקטיבי כפוינט גארד מוביל, לא מסתדר עם רוצ'סטי, לא שומר כמו שחקן NBA ולא תורם קבוצתית כי הוא הוא לא פוינט גארד וקובי לא משחק לידו. אז כשהוא בחוץ עם מתיחת שריר ירך אחורי,  גם הוא רוטציה חדשה.

 

לעתיד ההיררכיה, גם 6 איבודי כדור לא מאפיינים של יוגב אוחיון , קבעו את השורד האחרון לעמדת הרכז – רוצ'סטי.

 


בנדר מקבל עצות מוויצ'יץ'. דחף אותו ברוטציה (אודי ציטיאט)

 

הפעם היה זה היום של לנדסברג שנהנה מתקן הקלע הפעיל והגיב בהתאם כשוהא אף פעם לא ממצמץ בלקחת כל זריקה אפשרית. ומי שלא מהסס, לא יושב על הספסל ואת ציפורניו קוסס.

 

בנדר גם ניכנס לרוטציה ובאמת כל הכבוד לוויצ'יץ' שדוחף את הנער הצעיר בעקבות הפציעה של סמית'.

 

כשיש יותר מדי אופציות יש יותר בלבול וניסוי ותהיה. למשל, כשאתה גר בקומה שלישית בלי מעלית, אין לך אופציה אחרת מאשר להשתמש במדרגות. לטבק יש עבודה אבל היא כרגע יותר קלה גם בגלל שהרוטציה התקצרה, הוא יתחשב ב-40 הדקות, אני מקווה, ויוכל לחלק כוחות כמו שעשה היום.

 


לנדסברג בדרך לעוד סל. הפך לקלע המוביל (אודי ציטיאט)

 

אהבתי מאוד את העזרה בהגנה מגבוה לגבוה, זה עזר וגם יסייע בעתיד למזער נזקים בצבע ויוסיף גם לריבאונד הגנה.

 

עם מבט להמשך – מכבי, תצטרך להשתפר גם אם היא לא תעלה לטופ 16 ותשחק ביורוקאפ. היא חייבת לזכות באליפות השנה, או ששיא חדש של שנתיים רצופות ללא אליפות בארץ יקבע.

 

ואם היא תבין את זה שאין לה את אופציית אובדן האליפות, לטעמי זה ישפיע גם על הצורה בה ישחקו באירופה, גם בשני המשחקים שיסיימו את הבתים וגם לגבי ההמשך.

 


פרמאר בפוזיציה חדשה (אודי ציטיאט)

 

אבל עם כל זה, למכבי יש צ'אנס להשתפר. זה המון ויש למכבי הרבה יותר מזל משכל.

 

ופרט נוסף. כשכמעט כל אירופה מאובזרת עם יוצאי מכבי. הפעם ממרקיז היינס, דיבר המון "טראשטוק" לפניני ובמיוחד לנסברג וזה הזכיר נשכחות כמה אכזרי יכול להיות המשחק הזה.

 

הוא גם כמעט גרם להפסד אכזרי עם עוד יוצא מכבי, ג'ו אלכסנדר היה קובר את השלשה האחרונה.

 


סמית' מחויך למרות שלא שיחק (אודי ציטיאט)

 

נ.ב.

אתה מסתכל על פרמאר והפציעה שלו שתיתן למכבי להתחבר ואולי להוציא אותו מחוץ לרוטציה, וחושב איפה הוא היה עם שתי אליפויות וארבעה מיליון דולר לעונה עם הלייקרס ועכשיו הוא בסכנת הדחה ותהליך לא כייפי בהתרת החוזה שלו במכבי. אם היה שחקן מתאים יותר, אני חושב שזה היה קורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי